Ponownie zgubimy się w lesie? Sequel „The Blair Witch Project” podobno już powstaje
W projekt zaangażowani mają być oryginalni twórcy.
Wiele wskazuje na to, że kontynuacja „The Blair Witch Project” jest w planach nowego reżysera i twórców oryginału, którzy najprawdopodobniej już rozpoczęli prace. Zdjęcia mogą ruszyć jeszcze w tym roku.
Jak donosi magazyn Production Weekly, pierwsze klapsy na planie niezatytułowanego sequela „The Blair Witch Project” mogą paść jeszcze tego lata lub jesienią. W projekt uwikłani mają być reżyser Oliver Park („The Offering”) oraz odpowiedzialni za sukces pierwszego filmu z serii Daniel Myrick i Eduardo Sanchez, ktorzy tym razem zajmą się produkcją.
Film powstaje we współpracy oryginalnego zespołu Hexan Films oraz wytwórni Lionsgate. Powrót Myricka i Sancheza może zwiastować nieco lepszą produkcję, niż w przypadku „Book of Shadows: Blair Witch 2” i „Blair Witch” Adama Wingarda, ponieważ w przypadku wymienionych filmów twórcy oryginału nie byli zbytnio zaangażowani. W efekcie oba filmy zebrały nie najlepsze recenzje, przy czym „Blair Witch 2” powszechnie uważane jest za najgorszą część całej serii.
„The Blair Witch Project” z 1999 roku było prawdziwym fenomenem. Nakręcony niewielkimi kosztami horror dzięki nietypowemu jak na tamte czasy formatowi found footage i viralowej kampanii promocyjnej wrył się w świadomość odbiorców, a także stał się kasowym przebojem. Klimatyczna produkcja do dziś uznawana jest za jeden z najlepszych horrorów w historii kina i zarobiła ponad 248 mln dolarów.
To ciekawe, ponieważ budżet wynosił według różnych źródeł zaledwie od 200 do 750 tysięcy, a sam film jest bardzo oszczędny w środkach i straszy przede wszystkim tym, czego nie widać na ekranie. Fabuła śledzi losy trójki studentów szkoły filmowej, którzy gubią się w lesie podczas kręcenia dokumentu o legendarnej wiedźmie z Blair. Film stylizowany jest na autentyczne nagrania pochodzące z kamer bohaterów.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.