Porcja skradania w trailerze polskiego Seven: The Days Long Gone
Izometryczne RPG.
Studio Fool's Theory przygotowało nowy materiał wideo z Seven: The Days Long Gone, izometrycznej gry RPG w futurystycznym świecie.
Materiał wideo koncentruje się na skradaniu i cichym zabijaniu. Otrzymujemy spojrzenie na system swobodnego przemieszczania się i parkuru. Jest też chowanie się w krzakach i eliminacja strażnika za pomocą ostrza, a później także nieco otwartej walki.
W Seven wcielamy się w samotnego wędrowca o imieniu Teriel, przemierzającego imperium Vetrall. Miejscem akcji jest postapokaliptyczne uniwersum, w którym resztki ludzkości cofnęły się do czasów średniowiecza, choć przy obecności zapomnianej, zaawansowanej technologii.
Ważny jest upływ czasu w otwartym świecie, ponieważ każda postać funkcjonuje według własnej rutyny dnia. Niekiedy trzeba poczekać na odpowiedni moment, w czym pomóc ma przycisk szybkiego przewijania - prawie jak w Metal Gear Solid.
Poza tym Seven stawia na szybkie tempo akcji, gdzie kluczowy jest właśnie izometryczny parkur i przemykanie po obiektach i przeszkodach - może też z nich spaść.
Nasza postać nie awansuje na kolejne poziomy doświadczenia, lecz nie zabraknie ekwipunku: pancerza, broni i chipów. Te ostatnie gwarantują specjalne umiejętności, a także dostęp do magii.
Nadal nie znamy dokładnej daty premiery, ale produkcja Fool's Theory ukaże się jeszcze w tym roku, na PC.