Portal 1 - komora testowa 00, 01, 02, 03
Opis przejścia.
Poniżej znajdziesz instrukcje przejścia komór testowych XYZ w Portal 1.
Komora testowa 00
Twoja postać budzi się w zamkniętym pomieszczeniu. Musisz poczekać aż czas na zegarze(1) dobiegnie końca. Kiedy to się stanie, w pomieszczeniu zostanie otwarty portal, dzięki któremu będziesz mógł je opuścić.
W następnym pomieszczeniu znajdziesz kostkę (2) oraz duży, czerwony przycisk (3). Musisz ją postawić na przycisku, aby otworzyć drzwi. Tej mechaniki będziesz używać często w trakcie przechodzenia gry.
Przejdź przez drzwi i wejdź do windy, aby opuścić poziom.
Komora testowa 01
W następnym z pomieszczeń portale pozwalają dostać się do dwóch różnych pomieszczeń na zmianę. Musisz najpierw poczekać, aby dostać się do pomieszczenia z kostką, wziąć ją i wrócić. Gd y portal zmieni kierunek na pomieszczenie z przyciskiem, wejdź i połóż na nim kostkę.
Gdy portal ponownie zmieni kierunek na pomieszczenie z drzwiami, przejdź przez nie do następnego poziomu.
Komora testowa 02
Poczekaj, aż urządzenie strzeli przez otwór w ścianie. Dzięki temu będziesz mógł przejść na drugą stronę.
Schodzimy na dół i bierzemy urządzenie portalowe (1). Używamy go, aby dostać się wyżej i opuszczamy poziom, wchodząc do windy.
Komora testowa 03
Pomarańczowy portal znajduje się po drugiej stronie przepaści (1). Aby ją pokonać, wystarczy utworzyć niebieski portal w dowolnym miejscu na ścianie.
Gdy przejdziesz na drugą stronę, znajdziesz przed sobą kolejną przepaść.
Ponownie otwórz niebieski portal po drugiej stronie (2) i przejdź przez pomarańczowy.
Następnie: Portal 1 - komora testowa 04, 05, 06, 07
Spis treści: Portal 1 - Poradnik, Solucja