Potwory z krzesła i koca - kulisy motion-capture do Monster Hunter World
Tak powstają scenki z bestiami.
Przedstawiciele Capcomu opublikowali podczas niedawnej transmisji na żywo materiał z fragmentami nagrań sesji motion-capture do Monster Hunter World. Co ciekawe, pokazano aktorów wcielających się w potwory.
Wideo udowadnia, że nawet profesjonaliści korzystają z improwizowanych narzędzi i wynalazków. By zaprojektować części stworów, producenci wykorzystują między innymi materace, koce czy owinięte dookoła drabiny kołdry. Z kolei do symulowania szarży bestii przydaje się krzesło na kółkach.
Przechwytywanie ruchów wykorzystywane jest głównie do tworzenia scenek przerywnikowych. Powyższy przykład to jedna ze scen z dodatku Iceborn.
Przy okazji warto też zaznaczyć, że Capcom zapowiedział „zrównanie” wszystkich wersji Monster Hunter World. Oznacza to, że od kwietnia pecetowa edycja będzie otrzymywała aktualizacje w tym samym czasie, co wersje konsolowe.
Niektórzy gracze podejrzewają, że synchronizacja wszystkich platform może otworzyć szansę na wprowadzenie systemu cross-save, który umożliwiłby - przykładowo - kontynuować rozgrywkę w wersji PC po przeniesieniu zapisu z konsoli.
Następnie: Kwestia nadgodzin przy Cyberpunk 2077 skomentowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Deweloperów Gier