Powstaje bijatyka Dragon Ball Fighters w formule 2.5D - raport
Na PC i konsole.
Na stronach japońskiego oddziału Bandai Namco przez chwilę dostępna była datowana na 12 czerwca informacja prasowa, w której firma zapowiada Dragon Ball Fighters.
Z opublikowanego przez spółkę tekstu (dzięki, Gematsu) wynika, że produkcja ukaże się na początku 2018 roku na PC, PS4 i Xbox One. Nad projektem pracuje studio Arc System Works, które odpowiada za rozwój cykli Guilty Gear i BlazBlue.
Bandai Namco najwyraźniej postanowiło wrócić do korzeni. Gra będzie bijatyką, ale zrealizowaną w formule 2.5D. Tytuł zaoferuje więc widok z perspektywy kamery umieszczonej z boku ekranu oraz trójwymiarowe modele postaci.
Do tego dynamicznie zmieniające się podczas walki ujęcia. Twórcy tłumaczą, że manipulowanie ustawieniami obrazu podkreśli intensywność pojedynków.
W Dragon Ball Fighters podobno każde starcie cechuje się wysokim tempem rozgrywki. Nie zabraknie oczywiście specjalnych umiejętności, z których słyną Goku i spółka.
Dołączone do informacji prasowej dwa obrazki przedstawiają oprawę wizualną żywcem wyjętą z serialu animowanego. Nie wiadomo jednak czy grafiki nie zostały lekko podrasowane.
Ilustracje prezentują kilka postaci, w tym Goku, Vegetę i małego Gohana. Są też złoczyńcy - Freezer, Cell w formie perfekcyjnej oraz gruby Buu.
Producent projektu - Tomoko Hiroki - tłumaczy, że postanowiono odejść od trójwymiarowej formuły, którą wykorzystano między innymi w dwóch odsłonach Xenoverse, ponieważ stworzenie podobnej gry było możliwe tylko w 2.5D.
Oczywiście do doniesień o Dragon Ball Fighters nadal należy traktować z dystansem. Bandai Namco oficjalnie ogłosi jednak bijatykę najprawdopodobniej w najbliższy poniedziałek. Niewykluczone, że pojawi się też pierwszy trailer.