Skip to main content

Powstaje strzelanka na podstawie filmu „Wściekłe psy”

Z okazji 25. urodzin obrazu.

Lionsgate ogłosiło, że kultowy film „Wściekłe psy” w reżyserii Quentina Tarantino doczeka się oficjalnej gry - Reservoir Dogs: Bloody Days.

Tworzona przez firmę Big Star Games - z okazji 25. rocznicy premiery obrazu - produkcja ukaże się wiosną tego roku na PC (za pośrednictwem Steama). W planach jest jeszcze wersja Xbox One, która zadebiutuje w późniejszym terminie.

Krwawy obiad

Zapowiedziana gra jest strzelanką, w której wydarzenia autorzy przedstawią z perspektywy kamery zawieszonej nad planszą. Pojawi się szóstka bohaterów z oryginału - Mr. Blonde, Mr. Blue, Mr. Brown, Mr. Orange, Mr. Pink i Mr. White.

Wraz z gangsterami weźmiemy udział w serii napadów, stworzonych na podstawie wydarzeń znanych z pierwotnego filmu. Opublikowany zwiastun sugeruje, że nie zabraknie krwawych i brutalnych wymian ognia, w których zmierzymy się między innymi z policją.

Jednym z kluczowych elementów produkcji jest opcja pozwalająca cofnąć czas, a co za tym idzie - decyzje, o negatywnych skutkach. Twórcy obiecują, że funkcja doda „nowy poziom strategii do gatunku wypełnionych akcją strzelanek”. Pojawi się też mnożnik punktów.

Zobacz na YouTube

- Jako wielcy fani „Wściekłych psów”, jesteśmy skoncentrowani na stworzeniu wysoce wciągającego doświadczenia, wiernego napiętemu i dramatycznemu klimatowi niezapomnianego filmu - zapewnia Liam Patton, dyrektor generalny Big Star Games.

- Kontrolując różne postacie i manipulując czasem, gracze muszą wykorzystać zalety każdego członka zespołu, by wykonać misje, w których każdy ruch i strzał tworzy efekt motyla wpływający na ostateczny wynik - dodaje.

Oprawę graficzną Reservoir Dogs: Bloody Days twórcy utrzymają w kolorowej, niemalże komiksowej stylistyce, z mocno jaskrawymi barwami.

Produkcja Big Star Games nie jest pierwszą bazującą na filmie „Wściekłe psy” - w 2006 roku na PC, PS2 i Xbox ukazało się Reservoir Dogs. Stworzona przez Eidos (obecnie część Square Enix) i studio Volatile Games gra nie należała do udanych - średnia w serwisie Metacritic wynosi 50 procent.

Zobacz także