Poznaliśmy plany rozwoju Concord po premierze. Gra nie dostanie przepustki bojowej
Nową zawartość odblokujemy za darmo.
Studio Firewalk podzieliło się obszernym opisem planu rozwoju Concord po premierze. Dowiedzieliśmy się między innymi, że nowej zawartości nie będziemy odblokowywać poprzez przepustkę bojową, lecz rozwój konta.
Twórcy wyjaśniają bowiem, że „to gracze posiadają Concord, a nie Concord posiada graczy”. Brzmi to na sensowne podejście do gry, za którą i tak trzeba zapłacić 169 zł. „Chcieliśmy skupić uwagę na tym, aby Concord był satysfakcjonującym i solidnym doświadczeniem już od dnia premiery. Takim, w którym sama gra, rozwijanie konta i postaci, a także wykonywanie zadań przynosiło solidne nagrody” - wyjaśniono.
Jak czytamy dalej, wpomniane nagrody to zawartość kosmetyczna, która nie będzie miała wpływu na statystyki postaci. Mowa o skinach, drobnych dodatkach, a także ozdobach dla broni czy animacjach i pozach.
Concord będzie rozwijane o kolejnych bohaterów, mapy, bronie i w ramach sezonowych aktualizacji. Na premierę otrzymamy pole treningowe, na którym samotnie przetestujemy możliwości każdej postaci, a z czasem do gry może trafić także tryb rozgrywki PvP stawiający na rozgrywkę solo.
Na premierę otrzymamy natomiast 6 trybów rozgrywki w składach 5 na 5, w których zagramy jednym z 16 bohaterów. Każdy heros będzie miał swoje „warianty”, które odblokujemy poprzez wypełnianie specjalnych zadań.
Concord zmierza wyłącznie na PC oraz konsole PlayStation 5. Oficjalną premierę zaplanowano na 23 sierpnia tego roku. Obecnie nie jest jasne, czy twórcy planują zorganizować kolejną fazę testów jeszcze przed oficjalnym debiutem. Dwie poprzednie nie cieszyły się wielkim zainteresowaniem wśród pecetowców.