Prawie pół godziny gameplayu z polskiego Bound
Taniec i eksploracja.
Serwis GameSpot opublikował materiał, prezentujący obszerny fragment rozgrywki z Bound - najnowszej produkcji polskiego studia Plastic, powstającej przy udziale Sony Santa Monica.
W nagraniu - opatrzonym komentarzem redaktora portalu oraz dewelopera Michała Staniszewskiego - możemy zobaczyć, jak dokładnie wyglądać będzie gra.
Przez większość czasu zabawa polegać ma na eksploracji kolejnych lokacji. Główna bohaterka - balerina - porusza się przy tym za pomocą ruchów tanecznych. W jednej z pokazanych scen protagonistka przemieszcza się dosłownie pląsając.
Oczywiście czasem natkniemy się na różnego rodzaju przeszkody, które trzeba będzie ominąć. Nie zabraknie też przeciwników, z którymi poradzimy sobie również tańcząc.
Dzięki poszczególnym ruchom i figurom - przypisanym do określonych przycisków na padzie - odgonimy na przykład chmarę wściekłych much. Natomiast w udostępnionym przez GameSpot materiale pokazano też bliżej niesprecyzowanego potwora.
Szczegóły na temat fabuły nie są na razie znane. Staniszewski pokdreśla, że twórcy celowo nie zdradzają żadnych detali, bo mogłoby to negatywnie wpłynąć na odbiór historii. Wiadomo jedynie, że w trakcie rozgrywki zgromadzimy fragmenty wspomnień, które odsłonią dalsze wątki opowieści.
Bound ukaże się 16 sierpnia na konsoli PlayStation 4.