Skip to main content

Prawie pół godziny rozgrywki ze Sniper: Ghost Warrior 3

Infiltracja bazy.

W sieci pojawił się trwający prawie trzydzieści minut film, prezentujący fragmenty rozgrywki z opracowywanej przez polskie studio CI Games gry Sniper: Ghost Warrior 3. Nagranie pochodzi z wczesnej wersji alpha produkcji.

Opublikowany przez niemiecki serwis Xbox Dynasty materiał rozpoczyna się od wizyty w jednej z kryjówek głównego bohatera - amerykańskiego snajpera Jonathana Northa.

W bazie możemy dobrać potrzebne wyposażenie - dostępna jest broń główna (głównie karabiny snajperskie), dodatkowa (karabiny i inne) oraz podręczna (pistolet z tłumikiem).

Do tego różnego rodzaju gadżety pokroju zdalnie sterowanego dronu (przydatny w rozpoznawaniu otoczenia), noży do rzucania oraz kilku typów granatów. Postać można również wyposażyć w krótkie ostrze, pancerz oraz specjalny kamuflaż.

To nie wszystko - posiadany ekwipunek można rozszerzyć o przedmioty stworzone na stole rzemieślniczym. Korzystając ze zgromadzonych surowców, skonstruujemy pociski, ładunki wybuchowe, a także środki lecznicze. W tym miejscu kupimy też bronie.

Następnie pokazano mapę obszaru, do którego trafił bohater w prezentowanym fragmencie. Dostępny teren jest rozległy - w lokacji znalazło się nie tylko miejsce dla celów głównych, ale też dla punktów szybkiej podróży, kryjówek i wskazówek przydatnych w realizacji zadania.

W filmie misją protagonisty była zmiana pozycji trzech anten satelitarnych w obozie separatystów. Należało więc zinfiltrować bazę przeciwników, co wiązało się między innymi z cichym działaniem i eliminowaniem wrogów z dystansu.

Zobacz na YouTube

Nagranie sugeruje, że dane zadanie będzie można wykonać na kilka sposobów. W materiale postać mogła przedostać się na teren fortecy różnymi ścieżkami, zaś przed przystąpieniem do działania można było sprawdzić pozycję oponentów zdalnie sterowanym dronem.

Sniper: Ghost Warrior 3 miał ukazać się w styczniu, ale w ubiegłym miesiącu premierę produkcji przełożono na 4 kwietnia przyszłego roku. Głównym powodem opóźnienia była chęć dopracowania projektu.

Tytuł zadebiutuje na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Zobacz także