Premiera Black Desert Online - MMO z naciskiem na akcję
Opublikowano nowy zwiastun.
Firma Daum Games udostępniła dzisiaj finalną wersję Black Desert Online. Projekt jest grą sieciową, opracowaną przez deweloperów z koreańskiego studia Pearl Abyss.
Osoby, które złożyły zamówienie przedpremierowe, mogły grać od 28 lutego.
Tytuł opiera się na podobnym modelu biznesowym, jaki zastosowano na przykład w Guild Wars 2. Gracze nie muszą więc opłacać comiesięcznego abonamentu, a jedynie kupić egzemplarz produkcji. Dostępna jest w dwóch wydaniach - tańszej Traveler, która kosztuje 29,99 euro (około 130 zł), oraz droższej Explorer, wycenionej na 49,99 euro (około 217 zł).
Tak jak wielu przedstawicieli gatunku, akcja Black Desert Online osadzona jest w klasycznym świecie fantasy. Tworząc postać, użytkownicy mają do wyboru osiem klas - Bladera, Gianta, Rangera, Sorcerera, Tamera, Valkyrie, Warriora i Wizarda.
Walki są dynamiczniejsze i bardziej zręcznościowe niż w innych sieciowych tytułach. To dlatego, że twórcy umożliwili łączenie poszczególnych zdolności bohaterów w kombinacje ciosów. Dzięki temu starcia wymagają refleksu.
Tym, co jednak wyróżnia grę, jest oprawa graficzna. Od opublikowania pierwszych materiałów, stało się jasne, że warstwa wizualna produkcji stać będzie na wysokim poziomie. Jednym z najmocniejszych punktów wydaje się jednak edytor.
Kreator tworzenia protagonistów oferuje spore możliwości. Autorzy udostępnili go nawet wcześniej, by gracze zaprojektowali swoje wymarzone postacie. Krążące po Internecie efekty ich prac robią ogromne wrażenie.
Z okazji premiery Black Desert Online twórcy opublikowali też najnowszy zwiastun.