Premiera pełnej wersji Lego Worlds przesunięta na marzec
Twórcy chcą dopracować grę.
Przedstawiciele firmy Warner Bros. i studia TT Games poinformowali, że Lego Worlds ukaże się później niż planowano - 7 marca.
Według pierwotnych założeń, produkcja miała zadebiutować 24 lutego. Powodem przesunięcia premiery jest chęć dopracowania projektu.
We wpisie opublikowanym w serwisie Steam (na którym dostępna jest wczesna wersja tytułu) twórcy wyjaśnili, że nie byli zadowoleni z kilku elementów gry. Postanowili więc dać sobie kilka dodatkowych tygodni, by wszystko doszlifować.
Lego Worlds docelowo trafi na PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. W planach jest jeszcze wersja Nintendo Switch.
Powstająca w studiu TT Games gra w swoich założeniach przypomina słynnego Minecrafta. Gracze trafią do wygenerowanego proceduralnie i otwartego uniwersum, zbudowanego w całości z duńskich klocków. Niemalże wszystkie elementy świata zmodyfikują wedle własnych potrzeb.
Korzystając ze specjalnego narzędzia, zmienimy otoczenie - twórcy wspominają między innymi o możliwości podniesienia terenu w celu stworzenia łańcucha górskiego. Pojawi się też edytor, w którym z pomocą Lego skonstruujemy dowolne obiekty.
Rozwijany świat zaludnimy różnego rodzaju postaciami, zwierzętami i potworami, w tym kowbojami, żyrafami, wampirami, a nawet misiami polarnymi. Nie zabraknie też pojazdów, którymi pokierujemy podczas zabawy.
Zarówno własne uniwersa, jak i te przygotowane przez twórców, gracze zwiedzą, odblokowując przy okazji dodatkową zawartość. Pojawi się też opcja zaglądania do krain innych użytkowników.