Premiera Pillars of Eternity przełożona na początek 2015 roku
Twórcy potrzebują więcej czasu na dopracowanie gry.
Obsidian Entertainment i Paradox Interactive poinformowały dziś, że premiera gry Pillars of Eternity została przełożona na początek 2015 roku.
Pierwotne plany zakładały, że produkcja trafi do sprzedaży jeszcze przed końcem bieżącego roku.
Przyczyną, jak często w takich przypadkach, jest chęć dopracowania stanu gry. Twórcy udostępnili już wczesną wersję użytkownikom, którzy wsparli projekt finansowo i na podstawie opinii odbiorców zdecydowali, że potrzebują więcej czasu, by usprawnić wszystkie elementy.
Pillars of Eternity to RPG w klasycznym stylu. Deweloperzy inspirują się tytułami takimi jak Baldur's Gate i Icewind Dale. Tytuł zabierze nas do zupełnie nowego, oryginalnego świata fantasy. Deweloperzy nie ukrywają zadowolenia z faktu, że nie są ograniczani systemem Dungeons & Dragons.
Produkcja trafi na PC i Maca.