Premiera pirackiego Skull and Bones przesunięta
Do następnego roku fiskalnego.
Przedstawiciele Ubisoftu poinformowali, że rozgrywająca się w otwartym świecie piracka gra wieloosobowa - Skull and Bones - zadebiutuje dopiero w 2019 roku fiskalnym, czyli najwcześniej w kwietniu. Pierwotnie gra miała się ukazać jeszcze w tym roku.
Jako powód decyzji podano chęć dopracowania produkcji, aby dostarczyć graczom angażującą przygodę. Na przesunięcie premiery miały też wpływ zadowalające wyniki finansowe, osiągnięte dzięki wysokiej sprzedaży, oraz duża liczba premier.
Na forum Ubisoft, dyrektor kreatywny projektu - Justin A. Farren - podzielił się z graczami wizją gry. Deweloperzy mają zamiar stworzyć pełny różnych aktywności świat, w którym każda czynność będzie wymagała planowania i szacowania możliwości poniesienia strat.
Skull and Bones stawia na rozgrywkę wieloosobową, ale według Farrena studio pracuje też nad ciekawą historią, interesującymi postaciami i „możliwością tworzenia własnych historii”. Gra zaoferuje kampanię fabularną.
Za produkcję odpowiada Ubisoft Singapore. Tytuł ujawniono podczas targów E3 w 2017 roku. Skull and Bones czerpie pełnymi garściami z Assassin's Creed: Black Flag, prezentując bardzo podobny system walki morskiej. Gra zmierza na PC, PlayStation 4 i Xbox One.