Premiera polskiego horroru Agony opóźniona
Z powodu wersji pudełkowych.
Polskie studio MadMind ujawniło, że premierę horroru Agony przesunięto o kilka miesięcy. Produkcja zadebiutuje w czwartym kwartale tego roku, choć miała ukazać się w drugim. Gra zmierza na PC, PS4 i Xbox One.
O opóźnieniu produkcji twórcy poinformowali w oświadczeniu przesłanym redakcji serwisu Blue's News. Deweloperzy tłumaczą, że powodem poślizgu jest fakt, że tytuł dostępny będzie także w wersjach pudełkowych.
Wyjaśniają, że przypadku edycji fizycznych, wszystkie elementy gry muszą być przygotowane znacznie wcześniej, aby zdążyć z wysłaniem do sklepów materiałów marketingowych czy wyprodukowaniem opakowań. Właśnie dlatego postanowiono przesunąć debiut.
Autorzy podkreślają jednak, że dodatkowy czas wykorzystają na doszlifowanie projektu. Zamierzają również wprowadzić treści, które nie miały trafić do Agony ze względu na nieosiągnięcie bonusowych celów podczas zbiórki w serwisie Kickstarter.
Pojawi się więc między innymi większa liczba postaci, którymi pokierujemy podczas zabawy. W planach są też kolejne zakończenia, które zobaczymy, jeżeli odkryjemy wszystkie ukryte sekrety. Łącznie deweloperzy szykują siedem różnych finałów, spójne pod względem fabularnym.
W produkcji wcielimy się w duszę zabłąkaną w czeluściach piekła. Podczas zabawy celem jest odzyskanie utraconych wspomnień, a także ucieczka z przeklętego miejsca.
Zwiedzimy różnorodne obszary, rozwiązując przy okazji szereg zagadek logicznych. Do tego potyczki z demonami oraz poszukiwania ukrytych przedmiotów kultu, komnat czy elementów rozwijających historię.