Premiera polskiego Raven's Cry opóźniona na kilka dni przed debiutem
Gra ukaże się 27 listopada.
Tworzona przez polskie studio Reality Pump gra akcji Raven's Cry miała zadebiutować w najbliższy wtorek, ale datę niespodziewanie przełożono - na 27 listopada. Platformy docelowe to PC, Mac i Linux.
Co więcej, edycje PlayStation 3, PS4 i X360 oraz wydania pudełkowe dla wszystkich wersji ukażą się dopiero w I kwartale przyszłego roku.
„Wiatr wiał nam w żagle przez długi czas, ale trafiliśmy na trudniejszy okres” - napisano w komunikacie. „Potrzebujemy nieco więcej czasu na wyszorowanie pokładów i przygotowanie dział.”
Gra od samego początku nie ma najłatwiejszych losów. Pierwotnie zakładano debiut w październiku, ale w 2013 roku. Za produkcję odpowiadała wtedy jeszcze firma Octane, lecz w sierpniu poinformowano o przejęciu obowiązków deweloperskich przez Reality Pump, twórców strategii z serii Earth czy RPG Two Worlds 2. Datę premiery przełożono wtedy po raz pierwszy - na maj.
Raven's Cry to mroczne RPG akcji, w którym wcielimy się w Christophera Ravena. Wyruszymy w podróż, by znaleźć morderców swojej rodziny i dokonać zemsty. Podczas przygody odwiedzimy trzy duże miasta, odwzorowane z historyczną dokładnością, zobaczymy także azteckie ruiny i niebezpieczną dżunglę.