Skip to main content

Premiera polskiej strzelanki Inner Chains opóźniona do 18 maja

Tuż przed jutrzejszym debiutem.

Polska strzelanka Inner Chains od studia Telepaths's Tree miała jutro zadebiutować na PC. Niemalże w ostatniej chwili ogłoszono jednak, że tytuł ukaże się dopiero 18 maja.

Powodem niespodziewanego opóźnienia jest chęć dopracowania projektu. Twórcy chcą zaimplementować poprawki przygotowane na podstawie opinii osób, które zapoznały się z produkcją na targach PAX East.

Mroczny świat zwiedzimy nieco później

„Gra jest ukończona i planujemy wykorzystać dodatkowy czas, by doszlifować tytuł i wprowadzić końcowe ulepszenia” - napisano w oświadczeniu opublikowanym na forum usługi Steam.

W planach są jeszcze konwersje na konsole PlayStation 4 i Xbox One, które ukażą się w późniejszym - na razie niesprecyzowanym - terminie.

Jednocześnie opublikowano specjalny materiał przedstawiający kulisy powstawania udostępnionego w marcu zwiastuna. Trailer opracowało warszawskie studio produkcyjne ORKA.

Warto zaznaczyć, że nie jest to pierwsze opóźnienie projektu studia Telepaths' Tree. Inner Chains miało ukazać się jeszcze w czerwcu ubiegłego roku, ale - również niemal w ostatnim momencie - postanowiono przesunąć premierę na przełom trzeciego i czwartego kwartału. Także i tego terminu nie udało się dotrzymać.

Zobacz na YouTube

Sfinansowana na Kickstarterze produkcja do pewnego stopnia przypomina tytuły z serii Painkiller - gdyby obniżyć nieco tempo walki i liczbę przeciwników, ale uczynić lokacje nieco straszniejszymi.

Podczas zabawy zwiedzimy zapomniane ruiny i jaskinie w górach, tajemniczy las wypełniony niebezpiecznymi stworzeniami i roślinami, a także majestatyczne świątynie, opanowane przez Rządzącą Kastę. Do tego kreatywne, „żyjące” bronie i historia w tle.

Zobacz także