Premiera Strike Vector za tydzień
Sieciowa, powietrzna strzelanka.
Po 15 miesiącach procesu produkcyjnego, 9-osobowy zespół odpowiedzialny za Strike Vector zakończył prace i ogłosił datę premiery gry. Sieciowa, powietrzna strzelanka ukaże się na Steamie już 28 stycznia.
Nieźle wyglądający Strike Vector umożliwia graczom przełączanie się pomiędzy dwa tryby. „Jet Mode” to dynamiczna walka w powietrzu, natomiast „Stationary Mode” transformuje maszynę w mecha, który może prowadzić ostrzał w dowolnym kierunku. Tryb pojedynczego gracza będzie jedynie formą treningu, a rozgrywka skupia się na zabawie w sieci.
Tytuł ma nawiązywać do klasycznych strzelanek, a gracze spotkają się na ośmiu mapach. Możemy również dostosowywać maszyny do własnych upodobań, wykorzystując różne konfiguracje łącznie ośmiu broni. Przygotowano tylko cztery tryby: Deathmatch, Team Domination, Team Deathmatch oraz Bounty Hunter. Twórcy zapowiedzieli, że w ciągu następnych tygodni pojawią się dalsze tryby i nowe mapy.
Gra ukaże się na Steamie w cenie ok. 75 zł.