Premiera Worlds of Magic opóźniona
Polska strategia ukaże się w II kwartale 2014 roku.
Worlds of Magic - „duchowy następca” Master of Magic od polskiego studia Wastelands Interactive ukaże się później niż pierwotnie zakładano - w II kwartale 2014 roku, na PC, Maca i Linux. Początkowo planowano wydanie gry jeszcze w styczniu.
Leszek Lisowski podzielił się z serwisem DSOGaming także kilkoma nowymi screenshotami, widocznymi poniżej.
„Tak mniej więcej prezentuje się główny wymiar materialny w grze” - zapewnił. „Nadal pracujemy nad detalami i kolejnymi opcjami, a także nad cieniowaniem, efektami cząsteczkowymi, drogami i rzekami.”
Worlds of Magic reprezentuje gatunek 4X, czyli „eksplorację, ekspansję, eksploatację i eksterminację” w świecie fantasy. Wcielamy się w potężnego czarodzieja, dysponującego ponad 300 zaklęciami z 12 szkół. Twórcy przygotowują 8 frakcji, taktyczną walkę i ponad 80 różnych jednostek, zdobywających w czasie potyczek doświadczenie.
Prowadzone armie wzmocnią także wynajmowani bohaterowie, a ogromne mapy składają się z siedmiu wymiarów, czekających na eksplorację i podbój.