Skip to main content

Premiery gier (29.01 - 04.02)

The Resistance, UFC 3, Dissidia Final Fantasy NT i inne.

Początek roku nadal nie rozpieszcza premierami, pozwalając w spokoju cieszyć się Monster Hunter: World. W tym tygodniu atrakcje czekają na fanów mieszanych sztuk walki, a są też DLC do strzelanek: Call of Duty i Wolfenstein 2.

Wtorek, 30 stycznia

  • Asemblance (Xbox One)
    Wersja językowa: angielska

Wcielamy się w postać uwięzioną w eksperymentalnej maszynie, potrafiącej symulować wspomnienia. Jedynym sposobem na ucieczkę jest odtwarzanie wizji innych osób i przełamanie schematu.

Pierwsze DLC do strzelanki Call of Duty: WW2 nosi tytuł The Resistance. Wśród trzech wprowadzanych map znajdzie się jedna w Polsce - na Mazurach.

Kolejne DLC do gry. Poznajemy losy byłej agentki Jessici Valiant, reprezentującej w przeszłości Biuro Służb Strategicznych, a więc współczesne CIA. Zwiedzimy bunkry nazistów w Kalifornii i poznamy sekrety operacji San Andreas.

Dissidia to nietypowa bijatyka z elementami taktycznymi. W starciach biorą udział dwie trzyosobowe drużyny. Gracz może dowolnie przełączać się między bohaterami, a komputer kieruje tymi, którzy pozostają bez opieki użytkownika.

Zobacz na YouTube

Czwartek, 1 lutego

Odświeżona edycja to wyświetlanie obrazu w wyższej rozdzielczości, dźwięk przestrzenny oraz japońskie i angielskie głosy do wyboru. Do tego szybsze ładowanie danych, automatyczny zapis rozgrywki oraz dodatki ułatwiające i przyspieszające zabawę.

Wcielimy się w Mae - dwudziestoletniego kota, który postanawia rzucić studia. Bohater rusza na poszukiwania nowego celu w życiu oraz zajęcia na najbliższe popołudnie. Akcja tytułu osadzona zostanie w miasteczku Possum Springs.

Kierujemy robotem o imieniu Rusty. Choć nie uważa się za górnika, to jednak szybko musi złapać za kilof - okazuje się bowiem, że odziedziczył kopalnię pełną nie tylko cennych minerałów, ale też wielu tajemnic.

Piątek, 2 lutego

W planach jest zmodyfikowana kariera, w ramach której nie tylko staniemy do walki, ale i zajmiemy się autopromocją. Podejmiemy różne decyzje w celu zdobycia kolejnych fanów, zwiększenia szumu medialnego i podpisania bardziej lukratywnych kontraktów.

Zobacz także