Skip to main content

Prey - pozostałe zadania poboczne, cz. 2

Inne misje dodatkowe: Bezcenny pistolet do silikonu, Problemy z windą, Weź neuromod, Więzień z psychotronicznego, Zabezpieczenie przed kopiowaniem.

Zadania poboczne w Prey często przybierają bardzo długie formy, choć w wielu przypadkach są to bardzo krótkie, wtopione w główny wątek misje, które wykonuje się automatycznie. Na poniższej stronie znajdziesz odniesienia do tego typu misji.

Zachęcamy także do odwiedzenia pierwszej części zbiorowego spojrzenia na mniejsze zadania dodatkowe, którą znajdziesz na stronie Prey - pozostałe zadania poboczne, cz. 1. Wszystkie inne aktywności tego typu znalazły swoje opisy na oddzielnych stronach naszego poradnika, dlatego proponujemy zapoznanie się z jego spisem treści.

Na poniższej stronie znajdziesz opisy następujących zadań:

  • Bezcenny pistolet do silikonu
  • Problemy z windą
  • Weź neuromod
  • Więzień z psychotronicznego
  • Zabezpieczenie przed kopiowaniem

Misja: Weź neuromod

W pewnym momencie podczas trwania wątku głównego gry, zostaniesz poproszony o spotkanie z Januarym, czyli twoim osobistym operatorem. Udaj się wówczas do gabinetu głównego bohatera w lokacji początkowej, czyli Holu Talosa I. Wówczas porozmawiasz z operatorem, który pozostawi ci neuromoda na biurku. Od tej pory możesz korzystać z różnorakich ulepszeń dostępnych w grze.


Misja: Bezcenny pistolet do silikonu

Zadanie to jest bezpośrednio związane z Działem psychotronicznym, w którym znajduje się magazyn rzadkich materiałów. Niestety, wskutek nieprzewidzianych wydarzeń, kadłub Talosa I w tamtym miejscu został uszkodzony, dlatego trzeba podjąć się jego naprawy.

Bez tego dotarcie do magazynu rzadkich materiałów nie będzie możliwe. Jeśli posiadasz już nieważkościowy system napędowy oraz LEPIK, możesz opuścić teren stacji dowolną z odblokowanych śluz, a następnie skierować się do zielonej kropki opisanej usterką w dziale psychotronicznym. Po zaklejeniu otworu możesz wrócić na stację i dostać się do wspomnianego magazynu.


Misja: Więzień z psychotronicznego

Na to zadanie natkniesz się podczas misji głównego wątku Droga naokoło, w której dotrzesz do Działu psychotronicznego. W jednym z pomieszczeń znajduje się przeszklona konstrukcja, w której znajduje się człowiek. Od samego początku nie będzie wydawał się kontrolowany przez obcych.

Mężczyzna poprosi cię o pomoc, której możesz mu udzielić po prostu otwierając pomieszczenie przetwarzające. W ramach wdzięczności otrzymasz dostęp do magazynku z cennymi przedmiotami. Jeśli przed wypuszczeniem go postanowisz sprawdzić jego historię na komputerze obok, dowiesz się o nieco mrocznej przeszłości uwięzionego.

Co zrobisz z ochotnikiem eksperymentu, zależy tylko i wyłącznie od ciebie. Pamiętaj jednak, że ta decyzja będzie miała niewielki wpływ na podsumowanie twoich poczynań, które zostaną przedstawione ci po ukończeniu głównego wątku gry, po napisach końcowych.


Misja: Problemy z windą

Zadanie zostanie automatycznie odblokowane wraz z postępami głównego wątku gry. W pewnym momencie będziesz musiał przedostać się do Arboretum, do którego prowadzi winda - do tej pory zablokowana - w Holu Talosa I. O ile możesz tam zjechać, to w okolicy urządzenia spotkasz niebezpiecznego przeciwnika, jakim jest telepata.

Będzie to najprawdopodobniej pierwsze spotkanie z nim, dlatego możesz nie mieć jeszcze na tyle dobrze rozwiniętej postaci, aby walka okazała się wyrównana. W tym celu rozłóż potyczkę na raty, wracając do przeciwnika wówczas, gdy podreperujesz stan zdrowia. Po wyeliminowaniu zagrożenia misja dobiegnie końca i od tej pory będziesz mógł korzystać z głównej windy.


Spis treści: Prey - Poradnik, Solucja


Misja: Zabezpieczenie przed kopiowaniem

W pewnym momencie, gdy w swoim ciele zainstalujesz już wiele neuromodów, zostanie nałożona na ciebie blokada uniemożliwiająca dalsze stosowanie ulepszeń. Aktywuje się wówczas opisywany misja, w której musisz się dostać do gabinetu Haldena Gravesa.

Z Holu Talosa I przedostań się do Działu neuromodów, gdzie musisz udać się na trzeci poziom. Natkniesz się na zwłoki niejakiego Fredericka Steele'a, przy którym odnajdziesz kartę dostępu do biura Gravesa.

Po dotarciu do jego biura skorzystaj z komputera, zwłaszcza z menu narzędzi, po czym zresetuj projekty fabrykacyjne neuromodów. Koniecznie też zabierz projekt neuromodu z jednego ze stołów, dzięki czemu będziesz mógł od tej pory tworzyć je w fabrykatorze. Od teraz możesz także korzystać z tych ulepszeń bez ograniczeń, co jednak spowoduje, że automatyczne wieżyczki będą brały cię za wroga.

Zobacz także