Skip to main content

Prezes City Interactive o premierze i recenzjach Sniper: Ghost Warrior 2

Marek Tymiński był gościem TVN CNBC.

Prezes City Interactive był dziś rano gościem w studiu telewizji TVN CNBC. Marek Tymiński odpowiadał na pytania dotyczące premiery Sniper: Ghost Warrior 2.

Prezes ubolewa nad faktem, że recenzje gry w Polsce były bardziej surowe niż na zachodzie, ale jednocześnie uważa, że opinie rodzimych serwisów branżowych nie będą miały dużego wpływu na zainteresowanie graczy. Tymiński przypomniał, że negatywne oceny nie przełożyły się na gorsze wyniki Sniper: Ghost Warrior w 2011 roku.

Biorąc pod uwagę okres kilku dni po premierze, nowa produkcja sprzedaje się lepiej niż pierwsza część serii. Prezes polskiej firmy przytoczył także konkretne dane o sprzedaży. W Wielkiej Brytanii, w ciągu pierwszych trzech dni po premierze, gra sprzedała się na konsolach w nakładzie 13 tys. egzemplarzy. Lepiej było w Stanach Zjednoczonych - przez pierwsze 6 dni gracze zdecydowali się na zakup 30 tys. kopii tytułu na X360 i PS3. Szef firmy spodziewa się, że Sniper: Ghost Warrior 2 przyniesie zyski także w dłuższym okresie.

Zobacz także: Sniper: Ghost Warrior 2 - Poradnik

Tymiński stwierdził, że niekorzystny wpływ na spółkę ma „czarny PR”, objawiający się „zorganizowaną działalnością hejterską”, na jaką od dłuższego czasu narażone jest w Polsce CITY Interactive.

Wszystko wskazuje na to, że słowa prezesa uspokoiły akcjonariuszy. W ostatnich kilku dniach firma ocierała się o spadki rzędu 20 proc, lecz po wywiadzie w TVN CNBC nastąpiło zdecydowane odbicie i notowania CITY rosną już o prawie 3 proc.

Zobacz także