Skip to main content

Prezes Take-Two: Branża gier nie jest jeszcze gotowa na wirtualną rzeczywistość

„Nie chcielibyśmy, by gracze dostawali nudności.”

Strauss Zelnick - prezes firmy Take-Two - uważa, że branża gier nie jest w pełni gotowa na wprowadzenie technologii rzeczywistości wirtualnej.

Cartman jest już gotowy

- Musimy zobaczyć jak te urządzenia zostaną przyjęte i zastanowić się jak możemy zapewnić jak najlepsze doświadczenie z nimi związane - powiedział Zelnick w wywiadzie dla serwisu Bloomberg.

- Jesteśmy lekko zaniepokojeni, że niektórzy będą grać w nasze tytuły za długo. Nie chcielibyśmy, by gracze dostawali nudności. Testowałem takie urządzenie i muszę przyznać, że nie wiem ile czasu można wytrzymać z hełmem na głowie.

Zelnick dodał jednak, że jeżeli tylko konsumenci przyjmą technologię z wielkim entuzjazmem, to jego firma „będzie pierwszą, która zapewni im odpowiednie doświadczenia”.

Konsumencka wersja urządzenia Oculus Rift trafi na rynek najprawdopodobniej na początku 2015 roku. Nad własnym zestawem wirtualnej rzeczywistości pracuje też Sony - to Project Morpheus dla PlayStation 4.

Zobacz także