Prison Architect w wersji 2.0 to ostatnia większa aktualizacja gry
Studio Introversion rusza dalej.
Ekonomiczna strategia Prison Architect opuściła program wczesnego dostępu na Steamie już w 2015 roku, lecz twórcy z Introversion Software nadal aktywnie zajmowali się swoją produkcją - do teraz.
Nadchodząca wersja 2.0 ma być ostatnią większą aktualizacją tytułu opowiadającego o budowie i zarządzaniu więzieniem. W przyszłości możemy już liczyć tylko na ewentualne poprawki błędów.
V2.0 zadebiutuje w przyszłym miesiącu, lecz już teraz można pobrać odsłonę testową, wybierając kanał beta we właściwościach gry na Steamie.
Główne innowacje to sporo zmian w interfejsie, który ma być teraz bardziej spójny, przejrzysty i przystępny dla kierowników wirtualnych więzień. Jest też pomocne menu kontekstowe oraz opcja cofnięcia ostatniej akcji, ze zwrotem wydanych pieniędzy i surowców.
Wprowadzono też poprawki we wsparciu dla modyfikacji, co na pewno zadowoli fanów własnych projektów. Dodano obsługę większych tekstur, skryptów LUA oraz dźwięków.
Jest kilka nowych przedmiotów (duży telewizor, automat do gier) oraz sporo wydarzeń losowych, jak zatrucie pokarmowe więźniów, masowa kontrabanda, pożar drzewa, propaganda w radiach czy wizyta kaznodzieja.
Do tego informacje na temat kradzionych przedmiotów i przyczyn zgonu, usprawnione cele rodzinne czy szereg poprawek. Pełna lista w komunikacie na Steamie.
Co dalej dla Introversion Software? Twórcy ujawnili już dwa prototypy nowych produkcji. Pierwszy z nich to Wrong Wire, opowiadające o rozbrajaniu bomb na podstawie gromadzonych wskazówek.
Jest też Scanner Sombre, gdzie gracz przedziera się przez skąpaną w mroku jaskinię, a za jedyne źródło informacji na temat okolicy służy skaner laserowy. Ten projekt powinien zadebiutować jako pierwszy.