Skip to main content

Producent kooperacyjnej strzelaniny Payday 2 o najważniejszych cechach gry

„To właściwie symulator napadów na banki.”

W sieci opublikowany został dziennik deweloperski, w którym główny producent Payday 2 opowiada o kooperacyjnej strzelaninie i wymienia elementy usprawnione w stosunku do pierwszej odsłony.

- Bliżej jej teraz do RPG, niż pierwszej części. To oznacza, że oferujemy możliwość modyfikowania nie tylko postaci, ale też broni i masek - zaznaczył David Goldfarb. - Chcemy rozszerzyć całe doświadczenie bycia kryminalistą.

Podobnie jak w pierwszej części, w Payday 2 napad wykonamy maksymalnie z trójką znajomych

Dodał również, że na charakter RPG odczuwalny w produkcji wpłynie m.in. obecność czterech zróżnicowanych klas postaci, czy możliwość różnych sposobów wykonywania misji.

Twórca podkreślił, że gracze będą mieli pełne ręce roboty, a rozgrywka nie ograniczy się wyłącznie do strzelania.

- Możesz robić wiele rzeczy, ta gra to właściwie symulator napadów na banki. Związujesz zakładników, zastraszasz ich, włamujesz się do sejfu, uciekasz do samochodu. Poza tym w grze znajdziesz ogrom innych czynności, na które natkniesz się w różnych misjach.

Podobnie jak pierwsza część, również kontynuacja tworzona jest z myślą o trybie kooperacji.

- Kooperacja to najważniejszy element, Payday jest zbudowane z myślą o nim. Będziesz musiał zgrać się ze znajomymi, by osiągnąć sukces, bez tego będzie trudno - zaznaczył producent.

Payday 2 zadebiutuje w sierpniu, trafi na PC, Xboksa 360 i PS3.

Payday 2 - Dziennik deweloperskiZobacz na YouTube

Zobacz także