Producent Shenmue 3 wyjaśnia fatalne animacje twarzy z trailera
Po prostu ich nie ma.
Pierwszy konkretny trailer Shenmue 3 - przygotowany na targi Gamescom - spotkał się ze sporą falą krytyki. Chwalono świetne lokacje, ale już animacje twarzy porównano do Mass Effect Andromeda.
Teraz producent Yu Suzuki wyjaśnił, że wyrazów twarzy w zwiastunie po prostu nie ma - stąd wszystkie postacie wyglądają jak martwe kukiełki.
Deweloper rozmawiał z japońskim serwisem Game Watch Impress, który wprost zapytał, czy to już ostateczna jakość, czy też możemy spodziewać się jeszcze jakichś modyfikacji (dzięki, Kotaku).
- Tak, nie dodaliśmy jeszcze animacji twarzy - zapewnił Suzuki. - Wprowadziliśmy je miesiąc temu, ale na razie zostały usunięte.
Pozostaje pytanie, dlaczego przygotowane animacje zdecydowano się usunąć. Wydaje się, że prace są jeszcze na wczesnym etapie, co wyjaśnia także postawienie w trailerze na muzykę z Shenmue 2.
Producent dodał, że przejście trzeciej odsłony serii powinno zająć około 30 godzin.
Shenmue 3 ukaże się w drugiej połowie przyszłego roku na PC i PS4, w dystrybucji cyfrowej i pudełkowej. Początkowo planowano debiut w tym roku, lecz projekty z Kickstartera bardzo rzadko dotrzymują pierwszych terminów, zwłaszcza jeśli są tak ambitne.
W trzeciej części powraca główny bohater, Ryo Hazuki. Jego ojciec został zamordowany w pierwszej odsłonie (wydanej w 2000 roku na konsoli Dreamcast), co zmienia życia nastolatka i prowadzi go na trop większego spisku.