Producent Tomb Raider: Definitive Edition opowiada o nowej technologii
Pot, krew i łzy.
Square Enix opublikowało nowy dziennik deweloperski Tomb Raider: Definitive Edition, w którym producent wykonawczy Scot Amos opisuje niektóre z technologii zastosowanych w wersji na sprzęt nowej generacji.
- Cały model Lary został zaktualizowany, zarówno tekstury jak i materiały. Dodaliśmy dynamiczne efekty dla oświetlenia skóry oraz dla tkanin, które zmieniają się w kontakcie z potem, błotem i krwią podczas wędrówki.
Deweloper zapewnia, że sama głowa bohaterki jest teraz nawet pięciokrotnie dokładniejsza, z większą liczbą detali oczu, nosa, ust i policzków oraz nowymi teksturami.
- Lara przeszła wszystko na tej wyspie i chcemy, by gracze poczuli, że są częścią świata, by dostrzegli realizm i odczuwany przez nią ból - mówi Amos.
Tomb Raider: Definitive Edition zadebiutuje 31 stycznia, na PlayStation 4 i Xbox One.