Producent XCOM 2 o rozbudowie bazy i misjach
Zmiany oraz nowości.
Garth DeAngelis, producent XCOM 2, wypowiedział się w rozmowie z Eurogamerem na temat rozbudowy bazy, wyborze misji i innych elementach rozgrywki poza polem bitwy w nowej strategii od Firaxis.
Siedzibą gracza będzie Avenger - potężny statek latający. To zdobyczny pojazd, dlatego na niższych poziomach znajdą się technologie i artefakty kosmitów, które można będzie odzyskać.
Pracowników bazy przydzielimy do różnych zadań wedle uznania. Rozbudowa statku ma być nieco mniej liniowa, ponieważ kolejność tworzenia kolejnych placówek badawczych ma zależeć od obecności różnych pozostałości po kosmitach.
W jednym z warsztatów gracze będą w stanie zlecić prace nad eksperymentalną amunicją lub bronią, ale nie poznają efektu prac przez ich zakończeniem.
System wyboru misji ma być bardziej rozbudowany niż w Enemy Unknown. Otrzymamy komunikaty związane z różnymi planami wroga, a z nimi związane będą konkretne zadania. Trzeba będzie podjąć decyzję - którą działalność kosmitów należy przerwać lub powstrzymać w pierwszej kolejności?
Istotną częścią przygody ma być także czarny rynek. Zdobędziemy tu cenne zasoby. Nawiążemy też kontakt z rebeliantami, co zaowocuje kolejnymi misjami.
XCOM 2 ukaże się na PC w listopadzie.
Nudzisz się? Zobacz także: