Program „Fani czterech kółek” jako DLC w Car Mechanic Simulator
Dzięki licencji stacji Discovery.
Firma Playway z Warszawy poinformowała, że podpisała umowę gwarantującą dostęp do znaków towarowych, muzyki i innych elementów z programów telewizyjnych sieci Discovery.
Jak podano w komunikacie, oznacza to między innymi wykorzystanie wspomnianych zasobów w popularnym Car Mechanic Simulator 2015 oraz w nadchodzącej odsłonie z 2017 w tytule. W przypadku tych dwóch produkcji mowa o programie „Fani czterech kółek”, oglądanym chętnie także w Polsce.
Jednocześnie Playway szykuje tytuły na bazie reality show „Gorączka złota” oraz „Diesel Brothers”.
Premiery gier będą następowały w latach 2017-2019. Pierwsza odbędzie się już w drugim kwartale obecnego roku - to DLC na bazie „Fanów czterech kółek” do CMS 15.
To właśnie treści wprowadzane do Car Mechanic Simulator będą kluczowym elementem współpracy. Seria jest kluczową pozycją w portfolio firmy z Warszawy, odpowiadając za kilkadziesiąt procent przychodów tej giełdowej spółki.
Najnowsza odsłona - Car Mechanic Simulator 2017 - debiutuje jeszcze w tym roku, po raz pierwszy nie tylko na PC, ale także na konsolach.
Umowa została zawarta na czas określony, do 31 grudnia 2019 roku. Jak jednak zapewniono, „strony wyraziły wolę długoterminowej współpracy, mogącej skutkować między innymi wejściem w formułę partnerstwa na wyłączność”.
Discovery Communications to nie tylko popularne Discovery Channel, ale także inne stacje telewizyjne: TLC, Animal Planet, Discovery Travel czy BBC America.
Współpraca działa również w drugą stronę, ponieważ Discovery obiecuje reklamy telewizyjne, obecność gier w programach, wsparcie wizerunkowe największych gwiazd, promowanie tytułów w mediach społecznościowych i inne działania marketingowe.