Project Cars 2 ze wsparciem VR i rozdzielczością „12K” na PC
Nowe informacje i trailer.
Twórcy wyścigowego Project Cars 2 potwierdzili, że produkcja ukaże się jeszcze w tym roku, celując w ostatni kwartał. Platformy docelowe to PC, PS4 i Xbox One.
Deweloperzy zapowiadają ponad 170 licencjonowanych samochodów od wszystkich najważniejszych producentów, a także - jak zapewnia Slightly Mad Studios - tory w liczbie, jakiej jeszcze w grze na konsoli nie było (ponad 60).
Do tego „pełne wsparcie” dla urządzeń rzeczywistości wirtualnej (nie podano modeli), a na PC możliwość włączenia rozdzielczości 12K, o ile posiadamy odpowiedni wyświetlacz obrazu. A raczej trzy ekrany 4K, postawione obok siebie - precyzują twórcy.
Jak wiemy już z pierwszej zapowiedzi, druga część serii zostanie wzbogacona dodatkowymi rodzajami zawodów. Otrzymamy między innymi wyścigi rallycross, hillclimb czy też touge i IndieCar.
Najważniejsza innowacja w Project Cars 2 to usprawniony silnik graficzny i fizyczny, zapewniające zmienny cykl dobowy, obejmujący 24 godziny. Nie zabraknie też dynamicznych warunków pogodowych, także w ramach jednego wyścigu.
W informacji prasowej dużo miejsca poświęcono systemowi LiveTrack 3.0, który płynnie zmodyfikuje stan powierzchni, co wpłynie oczywiście na prowadzenie i przyczepność: na asfalcie, trasach szutrowych czy nawet na lodzie.
Jak dowiadujemy się natomiast z wywiadu w serwisie GameSpot, wszystkie dostępne samochody ponownie będą dostępne dla graczy od pierwszego włączenia gry, bez zbierania punktów i poziomów doświadczenia.