Project Cars ze wsparciem dla technologii DirectX 11, PhysX i Turbulence
Będzie jeszcze ładniej.
Wczorajsza impreza Nvidii w Montrealu była okazją do zobaczenia nie tylko Batman: Arkham Origins - na konferencji pojawili się także przedstawiciele Slightly Mad Studios ze swoim Project Cars.
Twórcy realistycznej symulacji potwierdzili, że ich projekt skorzysta z możliwości bibliotek DirectX 11, efektów cząsteczkowych generowanych przez PhysX oraz z technologii Turbulence, odpowiedzialnej za realistyczne odwzorowanie dymu czy kurzu. W planach jest także zaoferowanie wsparcia dla rozdzielczości 4K.
„Stosunek Nvidii do deweloperów niezależnych, takich jak Slightly Mad Studios, jest wzorowy i wyjątkowy. Jesteśmy wdzięczni za taką współpracę” - przyznał dyrektor techniczny produkcji, Ged Keaveney.
Project CARS jest grą współfinansowaną i współtworzoną z graczami. Płacąc lub pomagając w tworzeniu, zapewniamy sobie nie tylko natychmiastowy dostęp do aktualnej wersji kodu, ale także prawo do części ewentualnych zysków ze sprzedaży. Tytuł ukaże się na PlayStation 3, Xboksa 360, Wii U i PC w przyszłym roku.