Project Eternity - opis twierdzy gracza
Usprawnienia, oblężenia i skarbiec.
W najnowszej aktualizacji na stronie kampanii w serwisie Kickstarter, twórcy RPG Project Eternity opublikowali sporo nowych informacji na temat twierdzy należącej do bohatera.
Gracze otrzymają swoją warownię niemal na samym początku rozgrywki - przed końcem pierwszego aktu. Zrujnowany budynek znajdziemy w opłakanym stanie, szybko trzeba więc będzie wprowadzić pierwsze ulepszenia i aktualizacje.
Twierdza gwarantuje kilka bonusów wraz z przeprowadzaniem kolejnych remontów, takie jak czasowy wzrost określonych statystyk: inteligencji po budowie biblioteki czy siły po ukończeniu miejsca do treningu.
Swoje miejsce w warowni odnajdą także nieaktywni bohaterowie niezależni, którzy nie będą siedzieć bezczynnie w piwniczce z winami, ale wybiorą się na własne przygody, zdobywając doświadczenie i nowy ekwipunek.
Inne aktualizacje, jak ogród botaniczny i sklep z osobliwościami, wygenerują składniki, potrzebne do warzenia mikstur czy budowy urządzeń.
Co jakiś czas nasz wirtualny dom odwiedzą wędrowni kupcy, oferując rzadkie przedmioty, których nie zdobędziemy w żaden inny sposób.
Oczywiście, posiadanie zamku wiąże się także z bogactwem - okoliczne ziemie będziemy mogli opodatkować, a złoto wrzucić do skarbca. Do ochrony warto zatrudnić także kilku osiłków, ponieważ warownia będzie mogła zostać zaatakowana w ramach wydarzeń losowych.
Gra ukaże się w kwietniu 2014 roku, na PC, Maca i Linuksa. Ogólnym założeniem Project Eternity jest stworzenie gry RPG na wzór klasycznych produkcji, takich jak Baldur's Gate czy Icewind Dale.