Projekt i realizacja - dziennik deweloperski twórców Lords of the Fallen
Studio Deck 13 mówi o grze.
CI Games opublikowało pierwszy dziennik deweloperski gry akcji Lords of the Fallen. Twórcy ze studia Deck 13 mówią o kluczowych ich zdaniem elementach produkcji.
- Naszym celem podczas projektowania rozgrywki i walki było stworzenie wymagających i satysfakcjonujących wrażeń - mówi Sven Hammer, główny projektant. - Wrogowie musieli stanowić wyzwanie, ale nie prowadzić do frustracji, a wszystkie systemy wymagały zbalansowania.
- Podczas projektowania broni staraliśmy się sprostać oczekiwaniom graczy - dodaje Matthias Pasadu. - Staraliśmy się odzwierciedlić to nie tylko w wyglądzie, ale także w animacjach.
- Harken, nasz główny bohater, to największy przestępca na Ziemi, ale także ostatnia nadzieja ludzkości - wyjaśnia Tomasz Gop, dyrektor kreatywny. - Chcieliśmy, by ten dualizm pojawił się w sposobie, w jaki zbudowaliśmy fabułę. Na początku eksplorujemy świat ludzi, a później trafiamy do krainy demonów. Dopiero po poznaniu obu stron jesteśmy gotowi do walki z upadłym bogiem.
Lords of the Fallen zadebiutuje 28 października na PC, PS4 i Xbox One. Za produkcję odpowiada niemieckie studio Deck 13 oraz polski zespół z CI Games.