Projektant zadań do Cyberpunk 2077: chcemy, aby każdy wybór miał konsekwencje
Nieoczywiste skutki trudnych decyzji.
W rozmowie z dziennikarzem arhn2eu, Philipp Weber - starszy projektant zadań do Cyberpunk 2077 - opowiedział o mechanizmach decyzji. Podobnie jak w serii Wiedźmin, wyniki działań poznamy dopiero po dłuższym czasie.
- Chcemy, aby każdy wybór miał konsekwencje, nawet kilka z nich. Może być tak, że twoje działania w jednym z zadań wpłyną na dwa lub trzy inne zadania, a tamte na kolejne - przekonuje Weber.
- Naszym celem jest wykreowanie realistycznej historii. Nigdy nie powiemy ci, która z decyzji była zła lub dobra. Musisz sam uznać, co jest słuszne. Czasami, jak w życiu, to faktycznie będzie dobry wybór. Ale w innym wypadku sprawy mogą się potoczyć gorzej.
W rozmowie deweloper przekonuje, że CD Projekt Red chce stworzyć grę dla dorosłych, w której podczas wyborów trzeba „użyć głowy”. Jak przekonuje Weber, nawet z pozoru słuszne wybory mogą mieć niekorzystne skutki, ale po kilku godzinach nie wczytamy już zapisu gry, decydując się „żyć” dalej z konsekwencjami.
- Nie możesz spodziewać się, co się stanie. Wtedy to byłoby nudne - mówi.
Najważniejsze informacje o Cyberpunk 2077:
- Cyberpunk 2077 - pierwszy gameplay
- Cyberpunk 2077 - premiera i najważniejsze informacje
- Cyberpunk 2077 - kolekcjonerka z figurką za ponad 700 zł
- Cyberpunk 2077 z Keanu Reevesem. Jest nowy zwiastun
- Cyberpunk 2077 - Night City w nowym zwiastunie
- Cyberpunk 2077 ukaże się w wersji z polskim dubbingiem
Wszystkie informacje o Cyberpunk 2077.
Cyberpunk 2077 zadebiutuje na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Nie poznaliśmy jeszcze daty premiery.