Prototyp DriveClub na PlayStation VR działa w 60 FPS
Przy mniejszej liczbie aut.
Studio Evolution za zamkniętymi drzwiami prezentuje na Paris Games Week prototypową wersję wyścigowego DriveClub, włączonego na zestawie rzeczywistości wirtualnej PlayStation VR.
Projekt działa już natywnie w 60 klatkach na sekundę, a za pomocą reprojekcji płynność jest „sztucznie” podnoszona do 120 FPS - taka metoda zwiększania płynność jest standardem w przypadku VR.
Bazowa wersja produkcji z PlayStation 4 operuje tylko w 30 klatkach, więc konieczne były pewne uproszczenia. Odsłona na sprzęt rzeczywistości wirtualnej to tor BAC Mono w Indiach, ale z liczbą przeciwników zmniejszoną z 12 do 8 samochodów, zredukowanymi detalami oraz pogodą.
Usunięto też widok z wstecznego lusterka, ale tą kwestią deweloperzy chcą zająć się jeszcze przed premierą i być może opcję uda się przywrócić. Obecny na pokazie dziennikarz Eurogamera przyznaje, że - w połączeniu z kierownicą Thrustmaster T300 - całość prezentuje się bardzo obiecująco.
- Mamy plany na następne sześć miesięcy - mówi producent Paul Rustchynsky. - Opublikujemy więcej zawartości, aktualizacji i opcji. A DriveClub VR? Obecnie to tylko prototyp, nie wiemy jeszcze, w jakim kierunku pójdziemy. Jeśli zostanie dobrze przyjęty to myślę, że może zamienić się w coś więcej niż demo.
Poniżej zwiastun ogłoszonego i opublikowanego wczoraj samodzielnego rozszerzenia Driveclub Bikes.
Masz wolną chwilkę? Zobacz także: