Skip to main content

Przerażający bossowie w nowej grze twórców Sekiro i autora „Gry o Tron”

Unikalni wrogowie.

Kolejna gra studia From Software, Elden Ring, zaoferuje szereg przerażających i unikalnych bossów - zapewnił szef japońskiego studia, Hidetaka Miyazaki. Świat gry pomógł wykreować George R.R. Martin.

- Walki z bossami to coś, co bardzo lubimy projektować, a w tym tytule stanowią też szczytowe punkty przygody - zaznaczył deweloper w rozmowie z Xbox Wire.

- Myślę, że zapewnimy szeroki wachlarz unikalnych i przerażąjących bossów, więc gracze mają na co czekać - dodał producent.

Zobacz na YouTube

Miyazaki podkreślił też, że Elden Ring różni się od poprzednich gier From Software przede wszystkim strukturą świata, który ma być bardziej otwarty niż w Sekiro: Shadows Die Twice.

- Ze względu na to skala świata, narracji, głębia i wolność eksploracji są o wiele większe. To bez dwóch zdań największa gra w naszym dorobku - zaznaczył.

Deweloper sprecyzował też, że być może nie będziemy mieć do czynienia z typową grą open-world (bez podziału na oddzielne lokacje), ale projektanci przedstawili „własne podejście do tworzenia gry z wielkimi, otwartymi przestrzeniami”.

Szef From Software opisał też, jak doszło do współpracy z autorem „Pieśni lodu i ognia”. Miyazaki jest fanem twórczości Martina, co doprowadziło do próby kontaktu z pisarzem - choć deweloperzy z góry zakładali, że autor nie przyjmie oferty.

Okazało się jednak, że Martin był zainteresowany. W ramach kolaboracji stworzył on całą mitologię i historię uniwersum Elden Ring - łącznie z wieloma „interesującymi postaciami”. Wszystkie te elementy mogli wykorzystać deweloperzy, by stworzyć konkretną historię i lokacje.

Data premiery Elden Ring nie została jeszcze ujawniona. Wiadomo jednak, że prace nad grą rozpoczęły się po premierze drugiego DLC do Dark Souls 3, a więc w 2017 roku.

Źródło: Xbox Wire

Zobacz także