Przygodowe Night in the Woods opóźnione do lutego
Opowieść o kocie.
Przygodowa, humorystyczna opowieść o dorastaniu - Night in the Woods - ukaże się „na początku lutego”. Dotychczas zakładano debiut 10 stycznia.
Platformy docelowe to PC (Windows, Mac i Linux) oraz konsola PS4.
Odpowiedzialne za prace studio Infinite Fall sprecyzowało, że w ostatnim okresie natknęło się na problemy z certyfikacją. Sama kwestia jednoczesnego debiutu na kilku platformach sprzętowych jest dla trzyosobowej firmy sporym wyzwaniem.
„To normalne sprawy, nic nie płonie. Wszystko wiąże się z tym, że jesteśmy malutkim zespołem tworzącym wielką grę, z multiplatformowy debiutem” - napisano w aktualizacji na Kickstarterze, gdzie sfinansowano projekt.
Dokładna data premiery zależy teraz od zewnętrznych czynników i zostanie ogłoszona tak szybko, jak to tylko możliwe. Tymczasem zainteresowane osoby mogą kupić dwa prologi Night in the Woods: Longest Night oraz Lost Constellation.
Głównym bohaterem gry jest dwudziestoletni kot Mae, który pewnego dnia decyduje się rzucić studia. Po przerwaniu edukacji, protagonista rusza na poszukiwania nowego celu w życiu, a także zajęcia na najbliższe popołudnie.
Akcja tytułu osadzona zostanie w miasteczku Possum Springs. W trakcie rozgrywki spotkamy mieszkańców miejscowości, z którymi będziemy mogli porozmawiać. Wypowiadane słowa mają odgrywać istotną rolę.
Twórcy podkreślają, że produkcja kłaść będzie nacisk na fabułę. Ważną częścią zabawy ma być również eksploracja. Wydarzenia przedstawione zostaną w dwóch wymiarach, ale w konwencji przypominającej gry platformowe - z kamerą umieszczoną z boku.