Przygodowe Star Trek: Resurgence ma datę premiery
Od byłego szefa Telltale.
Star Trek: Resurgence zadebiutuje 23 maja na PC (w Epic Games Store), PlayStation 4, PS5, Xbox One oraz Xbox Series X/S. Produkcja łączy słynne uniwersum science-fiction z narracją w stylu dawnego studia Telltale.
Akcja produkcji toczy się w 2380 roku, po wydarzeniach ze „Star Trek: Następne pokolenie”. Historię obejrzymy z perspektywy dwóch postaci: pierwszej oficer Jary Rydek oraz inżyniera pokładowego Carteza Diaza. Jak można się domyślać, nie zabraknie dialogów oraz podejmowania wyborów.
„Powstanie robotników zagraża niepewnemu pokojowi między dwiema obcymi cywilizacjami, a Starfleet jest zmuszone do interwencji” - czytamy w oficjalnym opisie. „Gracze zobaczą konflikt i odkryją szerszą tajemnicę z dwóch kluczowych perspektyw. Pierwsza oficer U.S.S. Resolute - Jara Rydek - jest częścią korpusu dyplomatycznego pod przewodnictwem ambasadora Spocka, który ma za zadanie uspokoić sytuację i odkryć źródło napiętej sytuacji”.
„Perspektywa inżyniera Carteza Diaza pokazuje, jak misja rozgrywa się na dolnych pokładach, gdzie postać jest wciągnięta w wydarzenia na swój własny sposób. W trakcie porywającej historii gracze wejdą w interakcję z uniwersum Star Treka jak nigdy wcześniej, dzięki scenom akcji i krytycznym decyzjom, które kształtują szerszą narrację w subtelny i nieoczekiwany sposób” - dodają twórcy.
Star Trek: Resurgence jest debiutanckim projektem Dramatic Labs. Firmę założył Kevin Bruner, kontrowersyjny szef dawnego Telltale, oskarżany swego czasu między innymi o „kultywowanie atmosfery strachu” w studiu. Nowa działalność obejmuje około 20 pracowników z przeszłością właśnie w Telltale, więc chyba nie było aż tak źle.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.