Przygodówka Armikrog zanotowała kolejne opóźnienie
Miała debiutować dzisiaj.
Przygodówka Armikrog miała ukazać się już dzisiaj, ale deweloperzy poinformowali w ostatnim momencie, że premierę zdecydowano się po raz kolejny przesunąć, tym razem do 30 września.
Informację podano w komunikacie opublikowanym w serwisie Kickstarter, gdzie sfinansowano produkcję. Problemem jest wykrycie kolejnych błędów (dzięki, Reddit).
„Zdajemy sobie sprawę, że to nie pierwsze opóźnienie, ale krótka zmiana planów jest lepsza niż frustrująca i zepsuta gra wydana na czas” - napisano w oświadczeniu.
„W czasie ostatnich siedmiu dni pojawiły się nowe problemy techniczne. Mówimy zwłaszcza o kłopotach zatrzymujących postępy i uniemożliwiających kontynuowanie rozgrywki.”
„Jesteśmy przekonani, że wszystkie te usterki uda się naprawić. Potrzebujemy tylko trochę więcej czasu i dlatego przekładamy premierę na 30 września” - czytamy dalej.
Platformy docelowe to PC (Windows, Mac, Linux). W planach na przyszłość są jeszcze konwersje na PlayStation 4 i Wii U.
W Armikrog głównym bohaterem jest Tommynaut, eksplorujący kosmos wraz ze swoim „psem” - Beak-Beakiem. Towarzysze rozbijają się na dziwnej planecie i po spotkaniu z potworem trafiają do więzienia w tajemniczej fortecy.
W prace zaangażowany jest sam Doug TenNapel, twórca między innymi The Neverhood i Earthworm Jim. Nowy projekt nawiązuje właśnie do tradycji tego pierwszego tytułu, stawiając na animację poklatkową oraz „gliniane" lokacje postacie.
Krótka przerwa? Zobacz także: