Skip to main content

PS5 nie trafi na premierę do polskiego sklepu. Co z preorderami?

Sprawę wyjaśnia rzecznik.

  • X-kom nie otrzyma PS5 na premierę
  • Klienci mogą ubiegać się o zwrot kosztów zamówienia lub zamienić je na PC
  • Plotka o wadliwej płycie głównej konsoli jest nieprawdziwa

Sieć sklepów x-kom nie zrealizuje zamówień na PlayStation 5 na premierę. Osoby, które zdecydowały się na preorder, otrzymają konsolę w późniejszym, jeszcze nieznanym terminie.

Informacja pochodzi od Kamila Szwarbuły, rzecznika x-kom, z którym skontaktował się serwis Spider's Web.

„W x-komie będą opóźnienia w dostarczaniu PS5. Na pewno nie będziemy ich mieć na premierę, nie wiemy też kiedy do nas dotrą zamówione egzemplarze. Prosimy naszych klientów o cierpliwość” - wyjaśnia Szwarbuła.

Opóźnienia dotyczą aktualnie tylko jednej sieci sklepów

Rzecznik podkreśla, że klienci mogą anulować zamówienie i otrzymać zwrot pieniędzy. Sklep może też zamienić preorder PS5 na komputer z serii G4M3R, z rabatem w wysokości 500 zł. Osoby, które nie zrezygnują z PlayStation 5 lub zdecydują się na wspomniane PC, otrzymają dodatkowo 100-złotowy bon na zakupy w sieci sklepów.

X-kom wyjaśnił też kwestię rzekomych wad płyt głównych, którymi miała być dotknięta cała partia PS5 przeznaczona na rynek polski - taka plotka rozprzestrzeniła się w sieci za sprawą Twittera. Jak się okazuje, to błąd i nadinterpretacja pracownika sklepu.

„Nie otrzymaliśmy ani jednego egzemplarza PS5, a tym bardziej z niedziałającą płytą główną. Taką wieść roznosił jeden z naszych doradców w contact center, wziął ją nie wiem skąd” - mówi Kamil Szwarbuła.

Zobacz także