PUBG przekroczyło poziom 20 mln sprzedanych egzemplarzy na PC
Gra nie zwalnia tempa.
PlayerUnknown's Battlegrounds potwierdza po raz kolejny, że jest największą niespodzianką tego roku. Twórcy pochwalili się, że sprzedano już ponad 20 milionów egzemplarzy.
Pomimo niewątpliwego sukcesu, deweloperzy nie zamierzają spoczywać na laurach.
„Wiem, że wielu z was jest sfrustrowanych problemami w grze, ale zespół pracuje w pocie czoła, by dostarczyć jak najlepsze wrażenia w gatunku battle royale” - napisał producent Brendan „PlayerUnknown” Greene na Twitterze.
„Zostańcie z nami, nadchodzą zmiany!” - dodał, korzystając z wprowadzonej niedawno opcji publikowania wiadomości przekraczających 140 znaków. Sprytnie!
Popularne PUBG kroczy więc od sukcesu do sukcesu. Zaledwie w październiku informowaliśmy, że produkcja przekroczyła poziom 15 milionów sprzedanych egzemplarzy, a przecież nadal pozostaje w programie Early Access i jeszcze nigdy nie doczekała się przeceny (poza Chinami).
Warto pamiętać, że już 12 grudnia produkcja zadebiutuje także na Xbox One, co zapewne tylko poprawi wyniki sprzedaży.
Gra nie jest jeszcze dostępna na żadnej konsoli, co skrzętnie wykorzystało darmowe Fortnite. Jak niedawno poinformowano, w ten tytuł zagrało już 20 milionów osób, co tylko potwierdza, jak wielki potencjał ma gatunek battle royale poza PC.
Na początku 2018 roku twórcy PlayerUnknown's Battlegrounds chcą opuścić programy wczesnego dostępu - na PC i Xbox One.
Gra zadebiutowała w marcu i szybko przyciągnęła uwagę graczy, dopracowując i rozwijając formułę battle royale. Zasady są proste - setka graczy trafia na ogromną mapę. Wygrywa osoba, która pozostanie przy życiu jako ostatnia. Dostępne są też opcje rywalizacji grupowej.