PUBG wprowadzi w środę trójwymiarowe powtórki do wersji PC
Oraz kamerę po śmierci.
Już 20 grudnia - wraz z premierą pełnej wersji na PC - PlayerUnknown's Battlegrounds wzbogaci się o między innymi o trójwymiarowe powtórki oraz „kamerę zabójcy”.
Ten ostatni element to funkcja znana z wielu innych strzelanek, prezentująca kilka ostatnich chwil naszego życia z perspektywy gracza, który nas zabił. To powinno pomóc w identyfikacji sprawcy oraz - oczywiście - w wyciągnięciu wniosków na przyszłość (oraz w zaraportowaniu oszustów).
Trójwymiarowe powtórki pozwolą za to obejrzeć cały mecz, razem z opcją śledzenia wybranego gracza, ale także z możliwością niemal całkowicie swobodnego przemieszczania kamery po mapie. Te możliwości powinny przydać się zwłaszcza fanom esportu, do którego PUBG wydaje się aspirować.
Co interesujące, Bluehole do współpracy nad opisywanymi nowościami zaangażowało inną firmę z Korei Południowej, Minkonet.
„Wiemy, że oczekiwania ze strony społeczności są wysokie” - przyznaje w informacji prasowej Peter Kim, dyrektor generalny tego studia. „Nasz zespół pracował u boku twórców PUBG, by zaprojektować i dostarczyć nowatorskie powtórki, które zapewnią godziny interesujących momentów i treści do dzielenia się w sieci”.
Zobacz: PlayerUnknown's Battlegrounds - poradnik i najlepsze porady
PlayerUnknown's Battlegrounds opuści w środę - 20 grudnia - program Early Access na Steamie i wzbogaci się jednocześnie o pustynną mapę oraz nowy system pokonywania przeszkód terenowych. Wydana niedawno odsłona Xbox One w najbliższym okresie będzie kroczyła własną „ścieżką” aktualizacji.