PUBG zyskało 80 tys. aktywnych graczy dziennie od czasu przejścia na free to play
Wydawca uważa, że to również zasługa skutecznych zabezpieczeń.
Firma Krafton, wydawca PUBG: Battlegrounds (dawniej PlayerUnknown’s Battlegrounds), pochwaliła się dużym sukcesem produkcji od czasu przejścia na model free to play. Według raportu, dzienna liczba graczy wzrosła do 80 tys. osób.
Jak informuje serwis Gamesradar, wydawca jest bardzo zadowolony z sukcesu prekursora gatunku battle royale, który stał się darmowy w styczniu tego roku, oraz jego mobilnego spin-offu: New State Mobile (dawniej PUBG: Mobile). Spółka zauważa, że za sukces odpowiada również poprawiony system anty-cheat, który zapewnił „uczciwą rozgrywkę dla wszystkich”.
Finansowo przełożyło się to na wzrost zysków od 20 procent na wszystkich platformach, w porównaniu z poprzednim kwartałem. Wydawca szykuje się obecnie do wydania horroru The Callisto Protocol oraz nowego tytułu w uniwersum Unknown Worlds jeszcze w tym roku.