Pudełka Redfall obiecują 60 FPS. Sprzedawcy korygują informację naklejkami
Drobne nieporozumienie.
Wygląda na to, że wieść o braku 60 klatek na sekundę w konsolowym wydaniu Redfall zaskoczyła nie tylko graczy, ale i samego wydawcę. W sieci pojawiło się zdjęcie pudełka gry z błędną informacją, którą sprzedawca postanowił poprawić za pomocą naklejki.
Jak wynika ze zdjęcia opublikowanego przez dziennikarza Jeza Cordena, pudełkowe wydanie Redfall na konsole Xbox Series X/S zawiera informację o tym, że premierowa edycja gry zaoferuje rozgrywkę w pełnej płynności. Jak dobrze wiemy, nie jest to prawdą. Najwyraźniej świadomi tego są również sprzedawcy, którzy studzą nadzieje graczy odpowiednią poprawką w postaci naklejki. „Tryb 60 klatek niedostępny w dniu premiery” - napisano na górze opakowania.
Co ciekawe, wzmiankę o 60 klatkach na sekundę mogliśmy znaleźć również w katalogu na stronie Microsoft Store. Mogliśmy, gdyż - jak informował serwis TwistedVoxel - tag zniknął z listy zaraz po wydaniu komunikatu o braku trybu wydajności. Wygląda więc na to, że problemy studia Arkane okazały się niespodzianką także dla Microsoftu.
Oficjalna premiera Redfall odbędzie się za niecały tydzień - 2 maja - choć wielu graczy wciąż nie może zrozumieć, dlaczego studio nie zdecydowało się na przesunięcie terminu. Nie byłoby to wielkim szokiem w obliczu tegorocznych kontrowersji. Decyzja dziwi tym bardziej, że samo Redfall zdążyło już zaliczyć spore opóźnienie. Przypomnijmy, że pierwotnie tytuł miał zadebiutować jeszcze w 2022 roku.
Tryb 60 klatek trafi do gry w jednej z popremierowych aktualizacji. Brak jednak konkretnej daty. Cała sytuacja wywołała wśród graczy sporą fale sceptycyzmu, która przelała się ostatecznie na obawy o wydajność nadchodzącego Starfield. Premierę kosmicznego RPG zaplanowano na 6 września.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.