Skip to main content

Dyrektor artystyczny Japan Studio o najważniejszych cechach Puppeteer

Nowy materiał wideo.

Sony opublikowało nowy materiał poświęcony platformowej grze Puppeteer. Gavin Moore, dyrektor arystyczny z Japan Studio, opowiada o podstawowych założeniach tej produkcji.

W grze wcielimy się w Kutaro, chłopca zamienionego w drewnianą lalkę, a głównym celem będzie powrót do normalnego świata. Akcja rozgrywać będzie się na deskach tajemniczego teatru. Nasz bohater będzie zyskiwał nowe, unikalne umiejętności, zmieniając głowy.

- Bohater, z pomocą dziwacznego kota, znajdzie różne nowe elementy, których będzie mógł używać jako głowy. Biorąc udział w coraz to nowych, szalonych wydarzeniach, będzie musiał znaleźć drogę do domu - powiedział Moore.

Podczas przygody zmierzymy się z generałami głównego przeciwnika, Księżycowego Niedźwiedzia. Każdy z bossów będzie cechował się innych charakterem, wyglądem oraz mechaniką walki.

Moore zachwala też ręcznie modelowane środowiska, podobno żadnego elementu wystroju nie zobaczymy dwukrotnie. Podkreślił również, że Puppeteer jest grą platformową, gdyż gatunek ten jest najbardziej przystępny.

Produkcja zadebiutuje 11 września, wyłącznie na PlayStation 3.

Puppeteer - Trailer

Zobacz także