Pustynna mapa PlayerUnknown's Battlegrounds na pierwszym screenie
Plus: nowe opcje od Nvidii.
Studio Bluehole zaoferowało pierwszy rzut oka na pustynną lokację w sieciowym PlayerUnknown's Battlegrounds. Nowa mapa trafi do gry w nadchodzących miesiącach - nie znamy dokładnej daty.
Twórcy zastrzegają na Twitterze, że mamy do czynienia z wczesną wersję i wiele może się jeszcze zmienić.
Choć pustynia kojarzy się raczej z pustką, to pierwszy screen prezentuje gęsto zabudowane miasto, pełne wysokich budynków, ale także uliczek i placów. Całość otaczają wysokie, skaliste góry, służące zapewne za odpowiednik wody z domyślnego pola walki.
Obserwujemy na pewno tylko drobny wycinek - samo miasteczko, choć spore, byłoby zbyt małe, by pomieścić setkę grających.
Za prace nad pustynną lokacją odpowiadają dwa zespoły: w Stanach Zjednoczonych i w Szwecji. Takie podejście ma sprawić, że działania nie wpłyną negatywnie na dalszy rozwój podstawowej wersji gry w centrali Bluehole w Korei.
Warto przypomnieć, że powstają także inne lokacje: jedna stawiająca już na arktyczne warunki, druga inspirowana śródziemnomorskimi widokami.
Jeśli o popularnym PlayerUnknown's Battlegrounds mowa, to na targach Gamescom potwierdzono nie tylko sprzedaż ośmiu milionów egzemplarzy, ale ujawniono także nowe opcje dla posiadaczy kart graficznych Nvidii.
Poza cieniowaniem powierzchniowym HBAO+ mowa również o interesującym wsparciu dla rejestrowania rozgrywki za pomocą ShadowPlay. System będzie automatycznie zapisywał każde zabójstwo, zgon czy zwycięstwo w meczu, by gracz mógł następnie błyskawicznie podzielić się klipem w serwisie YouTube czy Imgur.