Rage 2 - Mapa: Dzicz (blokady, kryjówki, gniazda miażdżycieli, wieże władzy, meteoryty, pit stopy)
Miejscówki, jakie można znaleźć w puszczy.
Dżunglowy labirynt rozdarty przez szaleńcze poszukiwania nietkniętej technologii starego świata. Górnicy i inni pełni nadziei mieszkańcy pustkowi nienękani przez nikogo prowadzą swoje poszukiwania w jaskrawozielonym, pełnym nadziei na lepsze jutro świecie.
Poniżej przedstawiamy miejsca w regionie Dziczy. Najpierw podajemy nazwę danej lokacji, w nawiasie jej rodzaj, a po myślniku przedmioty, wraz z ich ilością, które można odnaleźć w danym miejscu. Dokładne lokalizacje trudniejszych do znalezienia datapadów i skrzyń ark oraz opisy walk z bossami znajdują się na dole strony.
Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.
- 1. Kwatera Główna Władzy (miejsce eksploracji) - pojemniki (1), datapady (3).
- 2. Zgliszcza (echo strażnika) - pojemniki (3).
- 3. Dziki las (gniazdo mutków) - pojemniki (4).
- 4. Blokada dżungli (blokada drogowa) - pojemniki (5).
- 5. Melina D i D (gniazdo miażdżycieli) - pojemniki (3), skrzynie ark (1).
- 6. Arka w Igłospadach (arka) - pojemniki (3).
- 7. Ekokapsuła - Dzicz (miejsce eksploracji) - skrzynie ark (3).
- 8. Metalisko (kryjówka bandytów) - pojemniki (1), skrzynie ark (1).
- 9. Samotny wilk (miejsce eksploracji) - pojemniki (1).
- 10. Wieża władzy - pojemniki (1).
- 11. Przydrożne pogorzelisko (pit stop) - pojemniki (4), skrzynie ark (1).
- 12. Blokada lasu (blokada drogowa) - pojemniki (2).
- 13. Wartka rzeka (kryjówka bandytów) - pojemniki (2), skrzynie ark (1).
- 14. Stracone perspektywy (kryjówka bandytów).
- 15. Sanktuarium Abadonu (echo strażnika) - pojemniki (4), skrzynie ark (1).
- 16. Wieża władzy - pojemniki (1).
- 17. Arka w Greenhaven (arka) - pojemniki (4), skrzynie ark (2).
- 18. Wyspa Fantazji (kryjówka bandytów) - pojemniki (7).
- 19. Myśliwski zaułek (miejsce eksploracji) - pojemniki (3).
- 20. Dryfowisko (miejsce eksploracji) - pojemniki (1), skrzynie ark (1).
- 21. Dreadwood (miasto handlowe).
- 22. Drzewna wieża (miejsce eksploracji) - pojemniki (3).
- 23. Obserwatorium Greenhaven (echo strażnika) - pojemniki (4), skrzynie ark (2).
- 24. Mokry Zapalnik (pit stop) - pojemniki (5), skrzynie ark (1).
- 25. Wieża władzy - pojemniki (1).
- 26. Bliźniacze kaskady (kryjówka bandytów) - pojemniki (4), skrzynie ark (1).
- 27. Fabryka Goliat (miejsce eksploracji) - datapady (3). Otwarte w ramach misji Pod powierzchnią.
Zgliszcza (#2 na mapie)
Ciało strażnika
Strażnika znajdziesz w budce, której drzwi nie działają. Spod wejścia do strażnicy spójrz w kierunku wschodnim - w murze dojrzysz wnękę, do której prowadzą przewody wysokiego napięcia. Wejdź tam i pociągnij za wajchę, dzięki której przywrócisz zasilanie drzwiom. Z kolei woda, która otacza cały teren, będzie pod napięciem. Do budki dostaniesz się skacząc po wrakach samochodów.
Melina D i D (#5 na mapie)
Bossowie Digg i Dugg
Przed walką z bossami uzupełnij braki w ekwipunku. Skup się na walce z pojedynczym przeciwnikiem. Oba mutanty ciskają w twoją postać przedmiotami, wybuchającymi beczkami oraz kwasem, dlatego bądź cały czas w ruchu. Wykorzystuj kontenery i budynki jako osłony. Wróg będzie przypuszczać atak co chwilę, dlatego wysuwaj się zza winkla i strzelaj w przerwie pomiędzy atakami, żeby zminimalizować ryzyko ciosu.
Szczególnie niebezpieczne są ataki kamieniami, które zabierają sporo zdrowia i wytrącają z równowagi bohatera. Po wyeliminowaniu jednego przeciwnika, zbliż się do drugiego mutanta. Taktyka walki z nim jest identyczna.
Skrzynia arki
Dopóki nie wyeliminujesz bossów, dostęp do skrzyni arki będzie niemożliwy. Po pokonaniu przeciwników udaj się pod budynek, który jest wysunięty na południowy zachód. W jego wnętrzu znajdziesz skrzynię.
Ekokapsuła - Dzicz (#7 na mapie)
Na miejsce dotrzesz za pomocą Ikara, pojazdu eksploracyjnego lub pieszo drogą od strony północnej.
Skrzynia arki #1
Pierwsza skrzynia znajduje się na jednym z elementów ekokapsuły, po stronie wschodniej.
Skrzynia arki #2 oraz #3
Pozostałe dwie skrzynie znajdują się na jednej z platform ekokapsuły (punkt A powyżej). Pieszo dostaniesz się tam za pomocą zniszczonych platform, również od strony drogi dojazdowej.
Metalisko (#8 na mapie)
Skrzynia arki
Na terenie obozu bandytów odnajdź w jego południowo-wschodniej części budynek z wywieszoną płachtą wieprza. Wykorzystaj skrzynie i kontener, aby dostać się na piętro budynku, gdzie znajdziesz skrzynię.
Przydrożne pogorzelisko (#11 na mapie)
Skrzynia arki
Udaj się w południową część lokacji. Odnajdziesz tam pozostałość budynku po sklepie, w którym znajduje się skrzynia arki.
Wartka rzeka (#13 na mapie)
Skrzynia arki
Po dotarciu na miejsce przygotuj się na opór rzecznych wieprzy i bossa. Skrzynię arki znajdziesz dopiero w drugiej części obozu, po przekroczeniu wody. Twoim celem jest wieża po północnej stronie osady. Skrzynia znajduje się na platformie okalającej wieżę.
Sanktuarium Abadonu (#15 na mapie)
Skrzynia arki
Skrzynia znajduje się w centralnej części pomieszczenia, gdzie dojdzie do walki z mutantami i bossem - Bestią Wojny Abadonu. Korzystaj z osłon i jak tylko to możliwe, strzelaj w nieosłonięte części ciała bossa. W walce dobrze sprawdza się strzelba.
Ciało strażnika
Po wybiciu mutantów i otworzeniu skrzyni arki podążaj dalej tunelem. Ciało strażnika znajdziesz poziom wyżej, tuż obok otworu drzwiowego.
Arka w Greenhaven (#17 na mapie)
Obie skrzynie leżą w pewnym oddaleniu od arki. W centralnej części kompleksu, gdzie znajduje się kapsuła, trwa walka, dlatego zaopatrz się w amunicję oraz infuzje życia przed wkroczeniem do akcji. Po wyeliminowaniu licznych przeciwników przybędzie boss, Cybermiażdżyciel.
Skrzynia arki #1
Pierwszą skrzynię odkryjesz w północno-zachodniej części kompleksu, w jednej z wnęk. Przygotuj się na walkę z licznymi mutantami.
Skrzynia arki #2
Po odnalezieniu pierwszej skrzyni kieruj się na zachód pobliską drogą. Dotrzesz do otwartego terenu opanowanego przez mutanty. Skieruj wzrok na wschód, żeby zobaczyć drugą skrzynię.
Boss Cybermiażdżyciel
W pierwszej kolejności użyj skupienia, aby zauważyć, że słabym punktem bossa jest klatka piersiowa (punkt B poniżej). Strzelaj w nią, aby zniszczyć osłonę przeciwnika. Po zniszczeniu osłony Cybermiażdżyciel klęknie i odsłoni ogniwa na plecach (punkt C poniżej), które są teraz celem.
Po pewnym czasie osłona Cybermiażdżyciela regeneruje się i boss ponownie staje do walki, ale uszkodzenia ogniw są permanentne. Po zniszczeniu obu ogniw pasek zdrowia przeciwnika napełni się z powrotem, ale całe jego ciało będzie wrażliwe na ostrzał.
W trakcie walki korzystaj z licznych osłon w pobliżu, możesz również wdrapać się na arkę, żeby zyskać przewagę nad przeciwnikiem. Unikaj kontaktu bezpośredniego, ponieważ Cybermiażdżyciel doskoczy i przygwoździ twojego bohatera. Najlepiej strzelaj z dystansu wychylając się zza winkla. Boss korzysta z lasera w trzech sekwencjach - dwóch poziomych i jednej pionowej.
Dryfowisko (#20 na mapie)
Bestia Wojny Abadonu
Po dotarciu na miejsce okaże się, że lokacji pilnuje boss, Bestia Wojny Abadonu. Przygotuj się na ciężką potyczkę. Wykorzystuj ruiny, aby chronić się przed ogniem ze strony wroga. Przeciwnik nie jest szczególnie mobilny, więc bądź w ruchu w trakcie walki. Staraj się celować w kończyny i plecy, które nie są osłonięte pancerzem. W walce dobrze sprawuje się strzelba.
Skrzynia arki
Arka znajduje się na piętrze (platformie) w centrum lokacji. Wykorzystaj sąsiednie wejście na piętro, aby doskoczyć do skrzyni.
Mokry zapalnik (#24 na mapie)
Skrzynia arki
Skrzynia znajduje się na najwyższym poziomie budynku na terenie obozu. Bez problemu dostaniesz się tam w trakcie oczyszczania lokacji z bandytów.
Bliźniacze kaskady (#26 na mapie)
Skrzynia arki
Przedmiot znajduje się w najwyższym punkcie obozu bandytów, na platformie ze schodami. Dotrzesz do niego podążając drogą na terenie lokacji. Przygotuj się na silny opór bandytów w miejscu docelowym.