Skip to main content

Rage 2 - Mapa: Kręte Kaniony (blokady, kryjówki, gniazda miażdżycieli, wieże władzy)

Skrzynie arki, pojemniki, datapady, bossowie.

Kręte Kaniony to obszar, w którym rozpoczynamy rozgrywkę w Rage 2. Jest położony na południu mapy i składa się przede wszystkim z pustynnych terenów, wśród których dominują wzgórza i doliny, a ścieżki często przebiegają przez pokrętne szlaki.

Rozległy labirynt wąwozów, wśród których skrywa się Vineland, militarystyczny bastion strażników i szczurów ściennych - to tam mieszka Walker. Niegdyś piękne widoki i malownicza okolica ściągałaby tu mnóstwo ludzi, te czasy jednak dawno minęły.

Poniżej przedstawiamy miejsca, jakie można znaleźć w regionie. Najpierw podajemy nazwę danej lokacji, w nawiasie jej typ, a po myślniku interesujące przedmioty, wraz z ich ilością, które można w nich znaleźć.

Dokładne lokalizacje trudniejszych do znalezienia skrzyń ark, datapadów i opisy walk z bossami znajdują się na dole strony.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

  • 1. Vineland - miasto, w którym rozpoczynasz przygodę.
  • 2. Blokada drogi wyżynnej (blokada drogowa) - pojemniki (2).
  • 3. Punkt obserwacyjny na wzgórzu (miejsce eksploracji) - pojemniki (3).
  • 4. Turnia Heroldów Zagłady (kryjówka bandytów) - pojemniki (8), skrzynie ark (2).
  • 5. Wieża władzy - pojemniki (2).
  • 6. Wieża władzy - pojemniki (3).
  • 7. Arka na Przełęczy Złomiarzy (arka) - pojemniki (6), skrzynie ark (1), umiejętność (roztrzaskanie)
  • 8. Pobocze (miejsce eksploracji) - pojemniki (2).
  • 9. Gazcatraz (kryjówka bandytów) - pojemniki (5), skrzynie ark (2), datapady (1).
  • 10. Wieża władzy - pojemnik (1).
  • 11. Panoramiczne sny (miejsce eksploracji) - pojemniki (3).
  • 12. Zrujnowany szyb (gniazdo miażdżycieli) - pojemniki (6), skrzynie ark (1), boss (Lug Szalony).
  • 13. Wieża władzy - brak przedmiotów zainteresowania.
  • 14. Arka na Drżącym Wzgórzu (arka) - pojemniki (2), skrzynie ark (1), datapady (3), umiejętność (wir).
  • 15. Świątynia Awy (miejsce eksploracji) - datapad (1).
  • 16. Posterunek przy moście (miejsce eksploracji) - pojemniki (4), skrzynia ark (1).
  • 17. Górska forteca (kryjówka bandytów) - pojemniki (6), skrzynie ark (1), datapad (1).
  • 18. Ukryty punkt widokowy (miejsce eksploracji) - pojemniki (3).
  • 19. Dach (kryjówka bandytów) - pojemniki (6), skrzynie ark (1).
  • 20. Jaskinia gorzały (miejsce eksploracji) - pojemniki (1).
  • 21. Porzucona baza Władzy (miejsce eksploracji) - datapady (3). Otwarte w ramach misji Sygnał.

Arka na Przełęczy Złomiarzy (#7 na mapie)

Skrzynia arki

Stoi pod ścianą na lewo od arki.


Gazcatraz (#9 na mapie)

Datapad

Na drugim końcu obozu, na piętrze, znajduje się mały pokój. To właśnie w nim znajdziesz datapad, który leży na biurku.


Skrzynia arki #1

Również w drugiej części obozu. Skrzynię arki znajdziesz na podłodze w pomieszczeniu, do którego dostaniesz się wchodząc po schodach.


Zrujnowany szyb (#12 na mapie)

Boss - Lug Szalony

Po dotarciu do komnaty z Lugiem Szalonym będziesz miał chwilę zanim przeciwnik zaatakuje bohatera. Warto wykorzystać ten moment do obrzucenia rywala granatami (1) oraz ostrzelania go.

Kiedy rywal już wstanie, to przede wszystkim skup się na unikaniu jego ataków dystansowanych oraz szarż (2). W tym celu najlepiej wykorzystywać doskok. W międzyczasie staraj się stale ostrzeliwać wroga oraz rzucać w jego stronę granatami.

Gdybyś miał problemy z amunicją lub zdrowiem, to pobiegaj po arenie, gdzie znajdziesz pociski i apteczki. W trakcie walki dobrze jest też korzystać z przestera oraz ostrzeliwać podwieszone pod sufit, wybuchowe beczki (3), kiedy przeciwnik znajduje się tuż przy nich.


Skrzynia ark

Po pokonaniu miażdżyciela Luga Szalonego, dotrzesz do miejsca z kilkoma półkami. Skrzynia arki będzie stała na lewo od wejścia, którym się tu dostałeś.


Arka na Drżącym Wzgórzu (#14 na mapie)

Aby dostać się do arki kontynuuj cały czas przed siebie. W pewnej chwili dotrzesz na most, który się zapadnie. Ruszaj dalej, aż trafisz na czarne kule - kiedy wybuchają, wyrzucają główną postać i okoliczne obiekty w górę. Skorzystaj z jednej z takich kul, żeby dotrzeć na położoną wyżej platformę, z której dostaniesz się do arki. W środku nauczysz się korzystania z tego typu kul, czyli zdobędziesz umiejętność wiru.

Skrzynia arki

Po zdobyciu umiejętności wir zacznij wracać przez kolejne pomieszczenia do miejsca, gdzie pod bohaterem zawalił się most. Skrzynia będzie z lewej strony.


Dach (#19 na mapie)

Skrzynia ark

W centralnej części obozu bandytów znajduje się dwuczęściowy budynek. Skrzynia ark znajduje się w jego drugiej części, na trzecim piętrze w pomieszczeniu. Dotrzesz tam za pomocą łatwo dostępnych schodów.


Zobacz także