Rage 2 - nanotryty: ulepszenia umiejętności - defibrylacja, bariera, rąbnięcie, rozpęd
Zdolności pozwalające zwiększyć skuteczność w trakcie walki.
Informacje związane z ulepszeniami umiejętności, czyli atutami nanotrytów, znajdziesz osobnej stronie poradnika. Na bieżącej stronie opisaliśmy kolejną partię ulepszeń, ze wskazaniem, którymi jest się dobrze zainteresować w pierwszej kolejności.
Poniżej znajdziesz opisy atutów następujących nanotrytów:
- Defibrylacja
- Bariera
- Rąbnięcie
- Rozpęd
Atuty nanotrytów: defibrylacja, bariera, rąbnięcie, rozpęd
Defibrylacja
Jest to niezwykle przydatna umiejętność, która niejednokrotnie może uratować bohatera przed śmiercią. Kiedy pasek zdrowia głównej postaci spadnie do zera, to nie doprowadzi do zgonu. Zamiast tego pojawi się prosta minigra, w której należy wciskać pojawiające się na ekranie klawisze w momencie, kiedy wejdą w okręg. Jeśli wszystko wykonasz poprawnie, to bohater powróci do żywych. Kolejne poziomy zwiększają ilość przywracanego zdrowia. Umiejętność można odblokować w Arce w Zatoce Kanionu w regionie Przerwany Trakt.
Poziom 1:
- Ponowny wstrząs I (1) - ilość wstrząsów przy defibrylacji wzrasta do 3.
- Odnawianie (2) - czas regeneracji umiejętności skraca się do 4 minut.
Poziom 2:
- Mściwe następstwo I (3) - po udanej defibrylacji w pobliżu bohatera wytwarzana jest wiązka energii elektrycznej o zasięgu 6 metrów.
- Wzmocnione następstwo I (4) - po udanej defibrylacji przez dziesięć sekund obrażenia rywali zadają o 50% mniej obrażeń.
Poziom 3:
- Mściwe następstwo II (5) - po udanej defibrylacji w pobliżu bohatera wytwarzana jest wiązka energii elektrycznej o zasięgu 9 metrów.
- Zachowanie przesteru (6) - po udanej defibrylacji zachowany zostaje ładunek przesteru.
- Ponowny wstrząs II (7) - ilość wstrząsów przy defibrylacji wzrasta do 4.
Poziom 4:
- Wzmocnione następstwo II (8) - po udanej defibrylacji przez dwadzieścia sekund obrażenia rywali zadają o 50% mniej obrażeń.
- Odnawianie II (9) - czas regeneracji umiejętności skraca się do 3 minut.
Poziom 5:
- Mściwe następstwo II (10) - po udanej defibrylacji w pobliżu bohatera wytwarzana jest wiązka energii elektrycznej o zasięgu 10 metrów, a zadawane obrażenia wzrastają do 100%.
Bariera
Umiejętność, dzięki której możemy na pewien okres czasu postawić barierę chroniącą przed wrogimi pociskami wszelkiego typu. Kolejne poziomy rozwoju nanotrytu wydłużają czas jej działania.
Poziom 1:
- Odnawianie I (1) - czas odnowienia umiejętności skraca się z 30 do 25 sekund.
- Absorpcja do umiejętności (2) - obrażenia zadawane barierze szybciej ładują umiejętności.
Poziom 2:
- Przerost I (3) - rozmiary bariery się zwiększają.
- Absorpcja do przesteru (4) - obrażenia zadawane barierze ładują przester.
Poziom 3:
- Odnawianie II (5) - czas odnowienia umiejętności skraca się z 25 do 20 sekund.
- Przerost II (6) - bariera staje się jeszcze większa.
- Dotyk śmierci (7) - bariera zadaje duże obrażenia przeciwnikom, którzy ją dotkną.
Rąbnięcie
Umiejętność to umożliwia wykonanie wyskoku i wyprowadzenie z powietrza ciosu w ziemię, który wywołuje falę uderzeniową raniącą pobliskich wrogów. Kolejne poziomy rozwoju umiejętności zwiększają obrażenia zadawane przeciwnikom. Aby ją odblokować należy udać się do Arki w Ziemibliźnie w północnej części Rozdartych Równin.
Poziom 1:
- Odnawianie I (1) - czas odnawiania umiejętności skraca się do 20 sekund.
- Zasięg I (2) - zasięg dali wzrasta do 120%.
Poziom 2:
- Odnawianie II (3) - czas odnawiania umiejętności skraca się do 15 sekund.
- Zasięg II (4) - zasięg dali wzrasta do 140%.
- Czarna dziura I (5) - anomalia przyciągająca cele w pobliże miejsca, w którym nastąpiło rąbnięcie.
Poziom 3:
- Zasięg III (6) - zasięg dali wzrasta do 160%.
- Czarna dziura II (7) - siła i zasięg anomalii ulegają zwiększeniu.
Rozpęd
Jest to umiejętność pozwalająca na chwilowe nabranie bardzo dużej szybkości przez bohatera. Zdolność ta okazuje się przydatna zarówno do szybkiego przemieszczania się, jak i ucieczki z pola bitwy czy atakowania wrogów. Możesz ją zdobyć odwiedzając Arkę w Przesyłorurze na terenie Bagien Sekreto.
Poziom 1:
- Odnawianie I (1) - czas odnawiania umiejętności jest szybszy o 25%.
- Czas trwania I (2) - maksymalny czas trwania umiejętności wzrasta do 5 sekund.
Poziom 2:
- Cios z rozpędu (3) - po skorzystaniu z umiejętności przynajmniej przez sekundę, będziesz mógł wyprowadzić cios wręcz zadający wrogom o 25% więcej obrażeń.
- Czas trwania I (4) - maksymalny czas trwania umiejętności wzrasta do 7 sekund.
Poziom 3:
- Odnawianie II (5) - czas odnawiania umiejętności jest szybszy o 50%.
- Rozpęd z kamuflażem (6) - podczas korzystania z umiejętności stajesz się niewidzialny dla przeciwników.