Rage 2 - projekty przejmij i kontroluj (Loosum Hagar)
Zapoznaj się z umiejętnościami związanymi z techniką, inżynierią i handlem.
Więcej ogólnych informacji na temat projektów znajdziesz w osobnym dziale poradnika Rage 2 - projekty: ulepszenia, misje, sojusznicy (Prowley, Marshall, Loosum, Kvasir). Na bieżącej stronie skupiliśmy się na ulepszeniach z kategorii Przejmij i kontroluj, związanych z postacią Loosum Hagar.
Projekty związane z Loosum są związane przede wszystkim z techniką, inżynierią oraz ekonomią. Dzięki nim możemy między innymi lepiej operować śmiglikiem, tworzyć przedmioty z użyciem mniejszej ilości komponentów oraz korzystniej handlować z napotkanymi kupcami.
W zależności od przyjętej taktyki można wykupywać umiejętności związane ze śmiglikiem (Namierzanie, Przekierowanie, Eksplozja), ekonomią (Sprzedawca, Skuteczna rozbiórka pojazdów, Negocjacje handlowe) i/lub tworzeniem przedmiotów (Chemik, Inżynier, Pirotechnik, Technik).
Poziom 1:
- Namierzacz konwojów (1) - podświetla na mapie pozycję aktywnych konwojów.
- Namierzanie śmiglikiem (2) - przy mierzeniu tą bronią pozwala ustalić tor lotu i unikać przeszkód.
Poziom 2:
- Chemik (3) - przedmioty można tworzyć z użyciem jednego komponentu chemicznego mniej.
- Inżynier (4) - przedmioty można tworzyć z użyciem jednego komponentu mechanicznego mniej.
- Pirotechnik (5) - przedmioty można tworzyć z użyciem jednego komponentu wybuchowego mniej.
- Technik (6) - przedmioty można tworzyć z użyciem jednego komponentu elektronicznego mniej.
- Szybkie namierzanie śmiglikiem (7) - namierzanie celu tą bronią jest o połowę szybsze.
- Przekierowanie śmiglika (8) - po trafieniu w cel możesz przekierować śmiglika w celowaną stronę.
Poziom 3:
- Szlaki handlowe (9) - wędrowny kupiec pojawia się częściej.
- Sprzedawca (10) - zwiększa o 20% zysk w trakcie sprzedaży przedmiotów kupcom.
- Szczęśliwa jednodolarówka (11) - zwiększa o 25% szanse na znalezienie dodatkowej gotówki w pojemnikach.
- Szczęśliwy felek (12) - zwiększa o 25% szanse na dodatkowy feltryt z pojemników.
- Podwójny kombos przekierowań (13) - pozwala na dwa przekierowania, dzięki czemu jeden śmiglik może trafić do trzech razy.
Poziom 4:
- Skuteczna rozbiórka pojazdów (14) - odstawianie pojazdów do garażu zapewnia dwa razy więcej pieniędzy.
- Negocjacje handlowe (15) - zapewnia 20% zniżki we wszystkich sklepach.
- Szczęśliwa stopa mutka (16) - podwaja szansę na aktywację wszystkich szczęśliwych przedmiotów.
- Eksplozja śmiglika (17) - przytrzymanie klawisza rzutu w momencie lotu śmiglika doprowadzi do jego eksplozji po trafieniu w cel.
- Potrójny kombos przekierowań (18) - zapewnia trzy przekierowania, dzięki czemu jeden śmiglik może trafić do czterech razy.
- Spis treści: Rage 2 - Poradnik, Solucja
- Następnie: Rage 2 - projekty znajdź i odzyskaj (Dr Kvasir)
- Poprzednio: Rage 2 - projekty podstawowe (Lily Prowley), Zabij i zniszcz (John Marshall)