Skip to main content

Rage 2 - projekty znajdź i odzyskaj (Dr Kvasir)

Ulepszenia związane z eksploracją i feltrytem.

Informacje ogólne związane z projektami można znaleźć w osobnym dziale poradnika o nazwie Rage 2 - projekty: ulepszenia, misje, sojusznicy (Prowley, Marshall, Loosum, Kvasir). Na obecnej stronie skupiamy się na ulepszeniach związanych z Dr Kvasirem z kategorii projektów o nazwie Znajdź i odzyskaj.

Projekty Dr Kvasira są związane przede wszystkim z eksploracją oraz feltrytem. Jeśli jesteś zainteresowany odnajdywaniem wszelkich napotkanych w lokacjach znajdziek, to bardzo przydadzą się umiejętności z kategorii Śledzenie (datapadów, pojemników, skrzyń ark i kamieni feltrytowych).

Drugi rodzaj projektów jest bardziej powiązany z feltrytem. Warto tu zwrócić uwagę między innymi na Wiertło na feltryt i Magnes feltrytowy, umożliwiające uzyskiwanie większej liczby tego surowca oraz jego automatyczne przyciąganie.

Poziom 1:

  • Pas na infuzie (1) - umożliwia przenoszenie do 6 infuzji zdrowia, przesteru i umiejętności.
  • Śledzenie datapadów (2) - odbiornik wykrywający sygnał z datapadów, umożliwiający ich śledzenie na kompasie.
  • Śledzenie pojemników (3) - odbiornik wykrywający sygnał z pojemników, umożliwiający ich śledzenie na kompasie.
  • Wampiryczny przester (4) - w chwili aktywacji przesteru natychmiast generuje odrobinę zdrowia.

Poziom 2:

  • Śledzenie osadzonych kamieni (5) - odbiornik wykrywający sygnał z osadzonych w skale kamieni feltrytowych. Kamienie są zaznaczane na kompasie.
  • Wiertło na feltryt (6) - osadzone w skale kamienie feltrytowe zapewniają więcej feltrytu.
  • Magnes feltrytowy (7) - pobliskie odłamki feltrytu są automatycznie przyciągane do bohatera.
  • Absorpcja siły zderzenia (8) - znacznie obniża obrażenia zadawane w trakcie spadków z wysokości.

Poziom 3:

  • Zakłócacz granatów (9) - opóźnia detonację granatów wroga o jedną sekundę.
  • Śledzenie dronów szpiegowskich (10) - odbiornik umożliwiający oznaczanie dronów na kompasie.

Poziom 4:

  • Duży pas na infuzje (11) - umożliwia przenoszenie do 8 infuzji zdrowia, przesteru i umiejętności.
  • Zakłócacz rakiet (12) - spowalnia wrogie rakiety o 20%, dzięki czemu łatwiej ich uniknąć.
  • Zakłóczacz dronów (13) - osłabia wrogie drony zmniejszając ich poziom wytrzymałości i siłę ataku.
  • Śledzenie skrzyń ark (14) - odbiornik zaznaczający na kompasie pobliskie skrzynie ark.
  • Wiertło głębinowe na feltryt (15) - rozbite kamienie feltrytowe zapewniają jeszcze więcej feltrytu.
  • Silny magnes feltrytowy (16) - zwiększa zasięg przyciągania feltrytu.
  • Zachowanie przesteru (17) - podnoszenie ogniw feltrytowych podczas korzystania z przesteru wydłuża czas jego działania.
  • Zachowanie mnożnika (18) - podniesienie feltrytu chwilowo zatrzymuje redukcję mnożnika przesteru.

Zobacz także